Spiren og medicus erfaringer? ❤️

Enda en Spiren-baby i magen her, uke 26+5 i dag! Ser det er et par stykker til her i tråden :D God erfaring med Spiren her i alle fall, har hatt 3 egguttak og 4 innsett der. Hun i magen er et resultat av 4. innsett. Har også 7 blasto på frys! Så noe riktig har de gjort.. :Heartred Har brukt Bemfola under stimulering som de fleste andre ser jeg. Jeg fikk gode resultater med det, hvis ikke sa de at de hadde bytta
Lykke til med valget!
Nå blir jeg glad å får ekstra påfyll med håp om dette går galt ❤️ 7 blasto på frys er jo kjempebra! :eek: da tenker jeg at du føler deg trygg mtp flere barn ❤️ Gratulerer så mye ❤️
 
Nå blir jeg glad å får ekstra påfyll med håp om dette går galt ❤️ 7 blasto på frys er jo kjempebra! :eek: da tenker jeg at du føler deg trygg mtp flere barn ❤️ Gratulerer så mye ❤️
Bare hyggelig å kunne gi håp! :Heartred Det finnes ingen garanti for at det kan bli flere barn av de da, det måtte tross alt testes tre andre embryo før dette fjerde fungerte.. Men sjansen er stor for at det kan bli en til av de ja!:love017 Så jeg velger å betale for å ha de på frys frem til jeg er klar for, og har tid og penger, til ev.søskenforsøk. Nå skal først og fremst denne komme seg ut i god behold... Jeg tar ingenting som en selvfølge. Bare veldig glad for at Spiren fikk laget gode behandlingsregimer, var åpen for mine innspill, og fikk meg til å føle meg trygg, så jeg fikk sjansen til å bli mamma:shy::Heartred
 
Last edited:
Bare hyggelig å kunne gi håp! :Heartred Det finnes ingen garanti for at det kan bli flere barn av de da, det måtte tross alt testes tre andre embryo før dette fjerde fungerte.. Men sjansen er stor for at det kan bli en til av de ja!:love017 Så jeg velger å betale for å ha de på frys frem til jeg er klar for, og har tid og penger, til ev.søskenforsøk. Nå skal først og fremst denne komme seg ut i god behold... Jeg tar ingenting som en selvfølge. Bare veldig glad for at Spiren fikk laget gode behandlingsregimer, var åpen for mine innspill, og fikk meg til å føle meg trygg, så jeg fikk sjansen til å bli mamma:shy::Heartred
❤️❤️❤️ Var det fersk blasto du satte inn? :)
 
Jeg holder på med siste og 7 forsøket nå, 3 forsøket hos spiren, ultralyd mandag før vi kjører opp i løpet av neste uke. Bare satt inn frys der så litt spent på hva det blir denne gangen ❤️
Lykke til! :D Tror det er litt det samme om en kjører frys eller ferskinnsett. Det meste kommer jo virkelig an på embryoet. Så jeg hadde nok fulgt klinikkens anbefaling for din situasjon <3
 
Lykke til! :D Tror det er litt det samme om en kjører frys eller ferskinnsett. Det meste kommer jo virkelig an på embryoet. Så jeg hadde nok fulgt klinikkens anbefaling for din situasjon <3
Ja sant ❤️ jeg har bare vært veldig negativ til 2 dagers da jeg hadde 2 negative innsett offentlig med 2 dagers ❤️
 
Ser ut at vi går ganske tett med Spiren-spirene våre :)
Er rundt uke 28 i dag - litt forskjellige termin ved to ultralyd og IVF.
Er du fra Trondheim-området?
Skal føde der?
Ja, da er vi omtrent samkjørte :) Jeg ble flyttet fram 5 dager på oul, i forhold til beregnet termin ut fra ivf/uttak.

Jeg er fra Trondheim ja, og skal føde på St.Olavs.
 
Ja, da er vi omtrent samkjørte :) Jeg ble flyttet fram 5 dager på oul, i forhold til beregnet termin ut fra ivf/uttak.

Jeg er fra Trondheim ja, og skal føde på St.Olavs.
Ha-ha
Så kult!
Kanskje havner vi på føden der samtidig
Jeg har i mellomtiden flyttet fra Nordland til Trøndelag, ikke Trondheim.
Men har stort sett hele familien min i byen. Så har planer om å komme nærmere dem, og St. Olavs, noen uker før termin og vente der. Det blir spennende!

@Babybabywish
Unnskyld at jeg kidnappet litt tråden din. Håper at dette kan gi litt positive vibes i en ellers så anspent IVF verden.
Det KAN altså plutselig gå bra når man ikke forventer det.
 
Ha-ha
Så kult!
Kanskje havner vi på føden der samtidig
Jeg har i mellomtiden flyttet fra Nordland til Trøndelag, ikke Trondheim.
Men har stort sett hele familien min i byen. Så har planer om å komme nærmere dem, og St. Olavs, noen uker før termin og vente der. Det blir spennende!

@Babybabywish
Unnskyld at jeg kidnappet litt tråden din. Håper at dette kan gi litt positive vibes i en ellers så anspent IVF verden.
Det KAN altså plutselig gå bra når man ikke forventer det.
Det er helt i orden du ❤️ Trenger bare positive vibes for tiden ❤️
 
Siste forsøket gikk også i dass… så nå har jeg gitt opp egene egg, å går heller for donor neste runde. Orker ikke mer hormoner :( må bare spare litt først…
Skjønner ❤️❤️ hvor mange forsøk har du hatt? Jeg skal ha uttak antageligvis mandag men stor fare for overstimulering da jeg hadde 22 poser allerede mandag på første ultralyd så kunne bli over 30 til fredag :( men bedre å vente da på Innsett på nyåret.
 
Skjønner ❤️❤️ hvor mange forsøk har du hatt? Jeg skal ha uttak antageligvis mandag men stor fare for overstimulering da jeg hadde 22 poser allerede mandag på første ultralyd så kunne bli over 30 til fredag :( men bedre å vente da på Innsett på nyåret.
Har hatt 6 runder med stimulering. Etter nr 5, måtte vi ta et års pause, så nå var siste offentlig av 3 fulle forsøk. Da er du heldig ❤️ Masse lykke til ❤️
 
Tusen takk ❤️ siste og 7 forsøket vårt så blir donasjon på oss og tenker jeg ❤️ krysser alt for deg ❤️
Ååh, likt i løypa utenom at du fikk maaaasse egg ut da :) vi skal vente lit før vi foretar oss noe som helst. Er i kontakt med spiren nå. Overraskende raskt svar der om man ha appen «pasientsky» dem svarer på alt. Må få psyken og kroppen opp å gå først.. tusen takk ❤️
 
Ååh, likt i løypa utenom at du fikk maaaasse egg ut da :) vi skal vente lit før vi foretar oss noe som helst. Er i kontakt med spiren nå. Overraskende raskt svar der om man ha appen «pasientsky» dem svarer på alt. Må få psyken og kroppen opp å gå først.. tusen takk ❤️
Har ikke uttak før over helga, men selv om jeg på fredag har 30 eggposer så kan nok mange være tomme ❤️ hadde lyst å sette inn fersk neste uke men må nok belage meg på totalfrys for 3 gang ❤️ ja spiren er flink til å svare raskt :) man kan ringe dem og, det kunne jeg ikke gjøre da jeg var offentlig i Porsgrunn.
 
Har ikke uttak før over helga, men selv om jeg på fredag har 30 eggposer så kan nok mange være tomme ❤️ hadde lyst å sette inn fersk neste uke men må nok belage meg på totalfrys for 3 gang ❤️ ja spiren er flink til å svare raskt :) man kan ringe dem og, det kunne jeg ikke gjøre da jeg var offentlig i Porsgrunn.
Ååh, leste feil gitt :eek: 30 eggposer er jo ikke dårlig. På siste mitt offentlig, så telte dem vel12-13, men så mange små, så 5 egg ut.. nå vil jeg ikke kvitte meg med flere egg så man havner tidlig i overgangsalder. Skal dere også bruke spire hvis dette skulle gå dundras? :) om jeg får lov å spørre da ❤️ Jeg har en god magefølelse på dem. Ikke hausken lengre etter dem ble kjøpt opp osv. liker at man får svar så raskt :D får iallefall meg til å føle meg tryggere på at jeg kan spørre dem om ting når som helst liksom :)
 
Back
Topp