Spiren og medicus erfaringer? ❤️

Ah 2 dagers da altså ❤️ jeg har mitt siste forsøk nå ved spiren, spent om det blir fersk blasto før jul eller frys igjen ❤️
Var litt usikker på om det regnes som 2- eller 3-dagers, siden det gikk ganske nøyaktig 3 døgn fra de var ute til ett ble satt inn :joyful:

Krysser virkelig fingrene for ditt siste forsøk!!! :Heartred
 
Var litt usikker på om det regnes som 2- eller 3-dagers, siden det gikk ganske nøyaktig 3 døgn fra de var ute til ett ble satt inn :joyful:

Krysser virkelig fingrene for ditt siste forsøk!!! :Heartred
Tusen takk ❤️❤️ vet du hvorfor de ikke ventet 5 dager med å sette inn til deg?
 
Tusen takk ❤️❤️ vet du hvorfor de ikke ventet 5 dager med å sette inn til deg?
Nei, det vet jeg ikke. Siden jeg var fersk i "gamet" tenkte jeg ikke på å spørre heller. Fikk bare beskjed om at to av eggene hadde delt seg perfekt, så ett inn og ett på frys.
 
Nei, vi gikk rett til Spiren. Hadde prøvd lenge på nummer to, opplevde så en exu, og fikk da beskjed på sykehuset etter operasjon at det ikke var noe poeng i å forsøke det offentlige pga alder (38) og litt høy bmi.
Det ordnet seg heldigvis likevel ;):Heartred
Åååh, ja :) 37-år her, så håper på at man kan få det til hos spiren da :) kan jeg spørre om hvilke hormoner dem brukte på deg? :) går vel en del i menopur?
 
Ahaaa, ja :) bemfola har jeg heller aldri testet ut da tross alle forsøkene :) menopur er jeg kjent med og fyremadel. Egentlig en ganske høy dose da :)
Gikk på 225 bemfola i 4 dager, fra søndag til onsdag også 300 fra torsdag og frem til mandag, blir nok 2 dager ekstra og, som progesteron etter uttak skal jeg ta prolutex som er sprøyter, men reagerer dessverre på alt av progesteron, fikk utslett på halsen
 
Gikk på 225 bemfola i 4 dager, fra søndag til onsdag også 300 fra torsdag og frem til mandag, blir nok 2 dager ekstra og, som progesteron etter uttak skal jeg ta prolutex som er sprøyter, men reagerer dessverre på alt av progesteron, fikk utslett på halsen
Lavere dose først ja. Noen sier at lengre stimulering på lav dose gir bedre kvalitet og modning? Huff.. ja husker selv lutinusen som jeg fikk reaksjon på, men cyclogesten tålte jeg bedre, bare veldig irritabel der nede. Så går jeg på blodfortynnende. All den medisinen altså :p
 
Lavere dose først ja. Noen sier at lengre stimulering på lav dose gir bedre kvalitet og modning? Huff.. ja husker selv lutinusen som jeg fikk reaksjon på, men cyclogesten tålte jeg bedre, bare veldig irritabel der nede. Så går jeg på blodfortynnende. All den medisinen altså :p
Mye mulig, tror dem mest er redd for overstimulering da jeg har pcos. Lutinus var den eneste jeg ikke reagerte på men hatet den. Nå tar jeg også prednisolon da. Kroppen er sliten kjenner jeg etter snart 7 stimuleringer. Sku egentlig jobbe i helga ( sykehjem men fikk byttet. Familien min bor i Trøndelag så når jeg drar hjem dir til uka så blir jeg der til 30 des. Tar ingen sjanser på stress osv denne gangen ❤️
 
Spiren, helt klart

Har erfaring med både Medicus Trondheim (3 forsøk) og Spiren (2 forsøk), så jeg vet litt hva jeg snakker om.
Har ett sted på telefon skrevet ei liste med alle negative bemerkninger jeg hadde under forsøkene hos Medicus, og den er lang ja.
Nå må det sies at det var både noe bra med Medicus, og noe ikke helt så bra med Spiren. Så helt perfekt er da ingen. Men alt i alt var Spiren bedre enn Medicus - for oss. Og så funka det og,- ser ut som,- er 28 uker på vei. I alderen av 42.
 
Vi gikk privat hos Spiren. Veldig fornøyd med hele prosessen, både i forkant, under og etterpå. Ingen ventetid, god informasjon, hyggelige folk, profesjonell. Ingenting å utsette på de.
Var så heldig å bli gravid på første forsøk, 27+5 i dag :Heartred

Masse lykke til! :happy:
Ser ut at vi går ganske tett med Spiren-spirene våre :)
Er rundt uke 28 i dag - litt forskjellige termin ved to ultralyd og IVF.
Er du fra Trondheim-området?
Skal føde der?
 
Spiren, helt klart

Har erfaring med både Medicus Trondheim (3 forsøk) og Spiren (2 forsøk), så jeg vet litt hva jeg snakker om.
Har ett sted på telefon skrevet ei liste med alle negative bemerkninger jeg hadde under forsøkene hos Medicus, og den er lang ja.
Nå må det sies at det var både noe bra med Medicus, og noe ikke helt så bra med Spiren. Så helt perfekt er da ingen. Men alt i alt var Spiren bedre enn Medicus - for oss. Og så funka det og,- ser ut som,- er 28 uker på vei. I alderen av 42.
Gratulerer så mye ❤️ jeg holder på med 3 og siste forsøk ved spiren nå. Bor 65 mil unna så tar ultralyd her jeg bor men familien bor i Trondheim da jeg er derfra. Kan jeg spørre hva slags egg du satte inn? ❤️
 
Mye mulig, tror dem mest er redd for overstimulering da jeg har pcos. Lutinus var den eneste jeg ikke reagerte på men hatet den. Nå tar jeg også prednisolon da. Kroppen er sliten kjenner jeg etter snart 7 stimuleringer. Sku egentlig jobbe i helga ( sykehjem men fikk byttet. Familien min bor i Trøndelag så når jeg drar hjem dir til uka så blir jeg der til 30 des. Tar ingen sjanser på stress osv denne gangen ❤️
Ja, det skjønner jeg ❤️ Man blir helt utslitt av dette på mange måter :eek: man blir også fort stressa oppi dette her med stress fra før som kroppen utsettes for.. den ser jeg. Tror jeg hadde gjort det sånn selv om jeg hadde hatt familie der :)
 
Spiren, helt klart

Har erfaring med både Medicus Trondheim (3 forsøk) og Spiren (2 forsøk), så jeg vet litt hva jeg snakker om.
Har ett sted på telefon skrevet ei liste med alle negative bemerkninger jeg hadde under forsøkene hos Medicus, og den er lang ja.
Nå må det sies at det var både noe bra med Medicus, og noe ikke helt så bra med Spiren. Så helt perfekt er da ingen. Men alt i alt var Spiren bedre enn Medicus - for oss. Og så funka det og,- ser ut som,- er 28 uker på vei. I alderen av 42.
Åååh så gøy ❤️ Spiren tror jeg det blir altså om dette også går galt. Neida, ingen er perfekt, men noen forskjeller er det nok fra klinikk til klinikk :)
 
Gratulerer så mye ❤️ jeg holder på med 3 og siste forsøk ved spiren nå. Bor 65 mil unna så tar ultralyd her jeg bor men familien bor i Trondheim da jeg er derfra. Kan jeg spørre hva slags egg du satte inn? ❤️

Takk:)
Hva mener du med "hva slags egg"?
Femdagers blasto laget noen måneder før jeg fylte 41. Det var fryseforsøk.
 
Åååh så gøy ❤️ Spiren tror jeg det blir altså om dette også går galt. Neida, ingen er perfekt, men noen forskjeller er det nok fra klinikk til klinikk :)
Håper at du trenger ikke det, da. Men skulle det bli behov, så kan jeg trygt anbefale Spiren, ja.
Tror ikke det er mye som har forandret seg hos de. Håper ikke det. Ser at det er samme gyns og embryologene som jobber hos de nå som da.
Siste stimulering hos Spiren var mai 2021. Siste hos Medicus - mars 2022.
Bare som forbehold.
 
Enda en Spiren-baby i magen her, uke 26+5 i dag! Ser det er et par stykker til her i tråden :D God erfaring med Spiren her i alle fall, har hatt 3 egguttak og 4 innsett der. Hun i magen er et resultat av 4. innsett. Har også 7 blasto på frys! Så noe riktig har de gjort.. :Heartred Har brukt Bemfola under stimulering som de fleste andre ser jeg. Jeg fikk gode resultater med det, hvis ikke sa de at de hadde bytta
Lykke til med valget!
 
Takk:)
Hva mener du med "hva slags egg"?
Femdagers blasto laget noen måneder før jeg fylte 41. Det var fryseforsøk.
Ja var det jeg tenkte på altså blasto eller event 2 dagers :) hatt 2 fryseforsøk hos spiren så spent om det blir fersk nå ❤️
 
Back
Topp