Spiren og medicus erfaringer? ❤️

Ååh, leste feil gitt :eek: 30 eggposer er jo ikke dårlig. På siste mitt offentlig, så telte dem vel12-13, men så mange små, så 5 egg ut.. nå vil jeg ikke kvitte meg med flere egg så man havner tidlig i overgangsalder. Skal dere også bruke spire hvis dette skulle gå dundras? :) om jeg får lov å spørre da ❤️ Jeg har en god magefølelse på dem. Ikke hausken lengre etter dem ble kjøpt opp osv. liker at man får svar så raskt :D får iallefall meg til å føle meg tryggere på at jeg kan spørre dem om ting når som helst liksom :)
Ja sant ❤️ jeg hat amh på 36 og pcos så mange egg men ofte mange dårlige :( ja blir spiren hvis det blir donasjon og, fantastisk klinikk ❤️
 
Mer «på lager» enn meg da :) hadde bare amh på 6 jeg, så kjente ikke det passet å komme i en overgangsalder riktig enda :p jeg har endomitriose, så veldig dårlige uansett. Må nok først fjerne litt mer vev nå i forkant å ta et par tester for bakterie før jeg føler det er klokt å gå igang. Ikke minst spare disse pengene :eek: her strikkes det for harde livet for å selge altså :p
 
Back
Topp