Spiren-jentene i Trondheim

Jeg hadde egguttak igår hos Spiren. Vi fikk ut 8 egg, og fikk idag melding av klinikken om at bare 4 lot seg befrukte. Jeg er så lei meg og redd for at vi ikke skal få nok og gode blastoer. Jeg klarer ikke slutte å grine:confused:

Jeg hadde egguttak igår hos Spiren. Vi fikk ut 8 egg, og fikk idag melding av klinikken om at bare 4 lot seg befrukte. Jeg er så lei meg og redd for at vi ikke skal få nok og gode blastoer. Jeg klarer ikke slutte å grine:confused:
På mitt forsøk fikk jeg ut 12 egg, 6 ble befruktet, 5 ble til blastoer :) En av de ble til MA i uke 7, å er nå snart i uke 8 med et annet embryo <3 Sjansene er likevel gode ;) Det kan jo klaffe for dere på første innsett også :D

På mitt forsøk fikk jeg ut 12 egg, 6 ble befruktet, 5 ble til blastoer :) En av de ble til MA i uke 7, å er nå snart i uke 8 med et annet embryo <3 Sjansene er likevel gode ;) Det kan jo klaffe for dere på første innsett også :D
Planen vår er å gjøre egguttak to ganger pga min lave amh. Tilfelle vi ønsker søsken, men har ikke helt bestemt oss. Derfor er dette forsøket ment for å fryse alt som evt blir til blastoer. Men vi er usikre, og jeg kjenner egentlig bare på det at jeg ønsker innsett med en gang. Dette ble en mye tøffere reise enn jeg hadde sett for meg, og vet ikke om jeg klarer en runde til:schocked028

Vet ikke om noen her inne er aktive :confused: men jeg prøver!
Jeg satte inn 5-dagers 21.mai og begynte testingen allerede søndag…. håpløst. Dagens tester syns jeg at skimter noe, men streken forsvinner når testen tørker. Ser dere noe?

Vedlegg

• IMG_4667.jpeg
    IMG_4667.jpeg
    751,2 KB · Visninger: 37
  • IMG_4666.jpeg
    IMG_4666.jpeg
    620,3 KB · Visninger: 38
  • IMG_4662.jpeg
    IMG_4662.jpeg
    978,9 KB · Visninger: 41
  • IMG_4669.jpeg
    IMG_4669.jpeg
    189,3 KB · Visninger: 40
Vet ikke om noen her inne er aktive :confused: men jeg prøver!
Jeg satte inn 5-dagers 21.mai og begynte testingen allerede søndag…. håpløst. Dagens tester syns jeg at skimter noe, men streken forsvinner når testen tørker. Ser dere noe?
Jeg skimter noe på nederste testen! Håper det er babystrek, og at den sitter hele veien :Heartred

Jeg hadde innsett av fryst 5-dagers 20/6 og idag ser testene sånn ut!! Jeg klarer nesten ikke tro det er sant…
Klinikken stenger 5.juli og blir stengt i en måned. Jeg har jo UL i svangerskapsuke 7 inkludert i fryseforsøket, men da er de jo stengt. Har noen erfaring med det? Må jeg vente til uke 10-11 ellrr kan jeg bestille time en annen plass for tidlig UL? Ønsker gjerne å sjekke at alt er som det skal

Vedlegg

• F347683C-7639-497B-9137-2A7C7AE5983A.jpeg
    F347683C-7639-497B-9137-2A7C7AE5983A.jpeg
    1.012,7 KB · Visninger: 35
  • IMG_5060.jpeg
    IMG_5060.jpeg
    348,9 KB · Visninger: 37
Jeg hadde innsett av fryst 5-dagers 20/6 og idag ser testene sånn ut!! Jeg klarer nesten ikke tro det er sant…
Klinikken stenger 5.juli og blir stengt i en måned. Jeg har jo UL i svangerskapsuke 7 inkludert i fryseforsøket, men da er de jo stengt. Har noen erfaring med det? Må jeg vente til uke 10-11 ellrr kan jeg bestille time en annen plass for tidlig UL? Ønsker gjerne å sjekke at alt er som det skal
Jippi. Gratulerer! Jeg hadde time i Ålesund i stedenfor, så det e ingen problem å ha en annen plass. De henviser deg :-)

Back
Topp