Spirelire sin aller første innkjøpsliste!

Hva gjelder klær og str så er det vanskelig å forutsi hva man trenger og ikke, men det fine er at butikkene fortsatt er åpne (stort sett) også etter at babyen har kommet ;) hehe. Vi fikk tips om å ikke kjøpe så mye i 50 og56 fordi det "rakk man såvidt å bruke", jeg hadde vel 10 bodyer og like mange bukser liggende i str 50 og vi måtte allikevel ut og handle mer fordi [emoji90] haha. [emoji85][emoji85]

Samme her. Hadde bare 56 med i fødebagen, for "kunne jo bare brette opp litt". Men vi brukte 44 i en mnd ca, 50 i en drøy mnd før vi kunne begynne på 56 ;)
Og heldigvis er butikkene åpne når vi kommer hjem :p

Har skjønt at mange sier vi ikke må kjøpe så mye i 50. Men venninnen min sier hun brukte 50 og 56 i fler uker. Det kommer vel an på hvor stor Spirelire er. Men kjekt å ha noe iallefall [emoji16]
Vi kjøpte svært lite i str 50 og 56 for alle sa jo at man får mye i gaver etter fødsel. Men alle kom jo med klær i størrelse 60 og oppover[emoji23] så måtte ut å kjøpe mer i mindre størrelser etter fødsel. Så lurt å ha litt i de små størrelsene også. Sniker litt her[emoji4][emoji23]

Samme her. Hadde bare 56 med i fødebagen, for "kunne jo bare brette opp litt". Men vi brukte 44 i en mnd ca, 50 i en drøy mnd før vi kunne begynne på 56 ;)
Og heldigvis er butikkene åpne når vi kommer hjem :p
Åja. Ikke sant! Man vet aldri.. så greit å ha litt av hvert [emoji4] høres koselig ut å pakke fødebag [emoji7]

Åja. Ikke sant! Man vet aldri.. så greit å ha litt av hvert [emoji4] høres koselig ut å pakke fødebag [emoji7]

Absolutt! Kan jo handle noen plagg i hver str, også heller handle mer siden når man kommer hjem! Eller handle på nettet rett etter fødsel, og kjøre innom posten på vei hjem for å hente [emoji41]

Det var veldig koselig! [emoji7] Men mye å tenke på, man pakker jo for noe man ikke aner hva man egentlig trenger. Vi måtte få svigers til å pakke litt mer mens vi lå på sykehuset for å ta med til oss :p

Absolutt! Kan jo handle noen plagg i hver str, også heller handle mer siden når man kommer hjem! Eller handle på nettet rett etter fødsel, og kjøre innom posten på vei hjem for å hente [emoji41]

Det var veldig koselig! [emoji7] Men mye å tenke på, man pakker jo for noe man ikke aner hva man egentlig trenger. Vi måtte få svigers til å pakke litt mer mens vi lå på sykehuset for å ta med til oss :p
Jaaa.. det skjønner jeg godt! [emoji28] heldigvis bor vi 2minutter unna sykehuset, så er ingen krise sånn sett [emoji57] kanskje

Jaaa.. det skjønner jeg godt! [emoji28] heldigvis bor vi 2minutter unna sykehuset, så er ingen krise sånn sett [emoji57] kanskje

Nei, da kan dere jo rusle hjem ;) vi bor en time på DÅRLIGE veier [emoji31]

Åja! Det må jeg skrive opp [emoji38] takk! Er det en som et spesielt bra?

Vi hadde først en avent med nattlys og nattasanger, men der har jeg ødelagt foreldredelen :p men bruker fortsatt hennes enhet for å spille sangene. Nå har vi Neonate og er veldig fornøyde med den :)

2min med bil da altså. En sinnsyk oppoverbakke for å komme til huset, så kommer ikke til å orke å gå [emoji28] oi, skjønner det må endel planlegging til når dere har så lang vei [emoji50]

Nei, da kan dere jo rusle hjem ;) vi bor en time på DÅRLIGE veier [emoji31]
2min med bil da altså. En sinnsyk oppoverbakke for å komme til huset, så kommer ikke til å orke å gå [emoji28] oi, skjønner det må endel planlegging til når dere har så lang vei [emoji50]

Vi hadde først en avent med nattlys og nattasanger, men der har jeg ødelagt foreldredelen [emoji14] men bruker fortsatt hennes enhet for å spille sangene. Nå har vi Neonate og er veldig fornøyde med den :)
Ops.. hehe [emoji28] ok takk for tips!

Sist hadde vi to timer, har flytta siden forrige baby :)

Back
Topp