Spirelire sin aller første innkjøpsliste!

Jeg kjøpte masse klæri str 56, DET var bortkasta penger det... for junior var STOR da han ble født og fikk nesten ikke brukt de klærne i det hele tatt :bored:

Men jeg husker jeg elsket de bodyene man brettet rundt og ikke tredde over hodet.

Også skulle jeg ALDRI ha ammepute, men det var desidert det beste kjøpet jeg gjorde:woot::)

*Sniker-hos-dere-da-jeg-håper-på-positiv-test-til-helga*

Så fint tøy du har kjøpt! De Pure Wool-klærne fra HM er overraskende bra, jeg brukte de tynne ullbuksene der til Filippa helt fra i høst til det ble varmt i lufta igjen :) fant du til 50kr er det et kupp!

Jeg har kjøpt vippestol og bæresele fra baby bjørn[emoji85] gjorde et kupp fra ei venninne som fikk barn ifjor!

Har lyst til å kjøpe bodyer osv, men tenker også på at plutslig kan nurket være større enn alle de små størrelse jeg ender opp med å kjøpe! Hmm..

Jeg kjøpte masse klæri str 56, DET var bortkasta penger det... for junior var STOR da han ble født og fikk nesten ikke brukt de klærne i det hele tatt :bored:

Men jeg husker jeg elsket de bodyene man brettet rundt og ikke tredde over hodet.

Også skulle jeg ALDRI ha ammepute, men det var desidert det beste kjøpet jeg gjorde:woot::)

Enig med omslagsbodyer! De var gull verdt [emoji1362]
Her var det motsatt med str [emoji85] kjøpte masse 56, men ho brukte 44 når ho ble født.

Lykke til med testing!

Jøss.. det ante jeg ikke. Trodde alle likte å bli båret jeg [emoji50] hehe. men det er jo ingen som er like. Var å så på Newbie i dag, men de hadde ingen nøytrale klær! Fant dette på Lindex og HM (ullbukse til 50kr) begge i str. 50 [emoji7][emoji7]
1043886d60a99eed971b02fce6e8361c.jpg
4b1a6d6aecd6a28a77b6c8da1df9a46e.jpg

PS; ikkje kjøp for mykje i str 50, eg fekk aldri brukt den str [emoji85]

Hva gjelder klær og str så er det vanskelig å forutsi hva man trenger og ikke, men det fine er at butikkene fortsatt er åpne (stort sett) også etter at babyen har kommet ;) hehe. Vi fikk tips om å ikke kjøpe så mye i 50 og56 fordi det "rakk man såvidt å bruke", jeg hadde vel 10 bodyer og like mange bukser liggende i str 50 og vi måtte allikevel ut og handle mer fordi [emoji90] haha. [emoji85][emoji85]

For meg var det helt motsatt. Ammepute er mitt dårligste kjøp :shy: Syntes det var best å amme uten, så den havna på loftet :hilarious:

Ellers har dårlige kjøp vært alt for mange pakker med bleiestr nr 1 og 2. De vokser fort ut av dem :wideyed:!

Ikke et must, men jeg ble veldig glad i babynest vi kjøpte til Nr. 2 [emoji5]
Andre ting vi fikk brukt for som jeg kommer på i farten:
bilstolpose.
Babycall.
Krem til såre brystvorter.
[emoji5]

Ikke et must, men jeg ble veldig glad i babynest vi kjøpte til Nr. 2 [emoji5]
Andre ting vi fikk brukt for som jeg kommer på i farten:
bilstolpose.
Babycall.
Krem til såre brystvorter.
[emoji5]
Jeg har allerede vært litt gal å kjøpt babynest [emoji28] hva slags krem?

Har skjønt at mange sier vi ikke må kjøpe så mye i 50. Men venninnen min sier hun brukte 50 og 56 i fler uker. Det kommer vel an på hvor stor Spirelire er. Men kjekt å ha noe iallefall [emoji16]

Så fint tøy du har kjøpt! De Pure Wool-klærne fra HM er overraskende bra, jeg brukte de tynne ullbuksene der til Filippa helt fra i høst til det ble varmt i lufta igjen :) fant du til 50kr er det et kupp!
Takk [emoji2] var en bukse som hang på salg [emoji38] den kostet egentlig 129! Så den kasta jeg meg over [emoji23] har tenkt å gå rundt å sjekke salg hele sommer, høst og vinter [emoji57]

Jeg har kjøpt vippestol og bæresele fra baby bjørn[emoji85] gjorde et kupp fra ei venninne som fikk barn ifjor!

Har lyst til å kjøpe bodyer osv, men tenker også på at plutslig kan nurket være større enn alle de små størrelse jeg ender opp med å kjøpe! Hmm..
Å, så heldig! Jeg hr ei venninne med ei lita ei nå. Kanskje jeg får kjøpt litt når det nærmer seg?! Jeg tenker at vi ikke vet hvordan størrelsen er når de kommer til verden, men å sikre seg litt gjør vel ikke så mye jeg hamstrer ikke str.50
Bare bittelitt! [emoji7]

Enig med omslagsbodyer! De var gull verdt [emoji1362]
Her var det motsatt med str [emoji85] kjøpte masse 56, men ho brukte 44 når ho ble født.

Lykke til med testing!
Ja, ble sterkt anbefalt omslagsklær [emoji38] ikke sant, man vet jo ikke hvilke størrelse man får [emoji4]

Har skjønt at mange sier vi ikke må kjøpe så mye i 50. Men venninnen min sier hun brukte 50 og 56 i fler uker. Det kommer vel an på hvor stor Spirelire er. Men kjekt å ha noe iallefall [emoji16]

Mi var 55 cm da hun kom[emoji33] så vi kunne droppe 50 og brukte bare 56 i ei uke eller to. Men det er jo ikke vanlig at dem er så lange da, også har det en del med arv og gjøre også. Barnefar her er 199 og jeg 176, pluss at jeg hadde svangerskapsdiabetes og det gor ofte store barn.

Mi var 55 cm da hun kom[emoji33] så vi kunne droppe 50 og brukte bare 56 i ei uke eller to. Men det er jo ikke vanlig at dem er så lange da, også har det en del med arv og gjøre også. Barnefar her er 199 og jeg 176, pluss at jeg hadde svangerskapsdiabetes og det gor ofte store barn.
Ok, skjønner vi er begge 172 her. Men det er mange ting som spiller inn skjønner jeg. Håper du slipper diabetes nå da! [emoji173]

Samme her

Ok, skjønner vi er begge 172 her. Men det er mange ting som spiller inn skjønner jeg. Håper du slipper diabetes nå da! [emoji173]

Det er det[emoji4] og vi fikk allerede beskjed på oul at hun lå høyt opp på grafen.
Håper jeg og, så er allerede ops på sukkerinntaket[emoji4]

Back
Topp