Siden detter er vår første Spirelire lurer vi fælt på hva vi må huske å kjøpe! (Vet vi er tidlig ute da vi kun er i uke 5.. Men vi klarer ikke å la være likevel). Kom veldig gjerne med forslag [emoji3][emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! [emoji2] nei, tenker at de store tingene skal vi vente med, men uansett om det skal skje noe galt nå, så blir det baby en dag! Så da har vi jo litt å starte medVille nok ikke begynt å kjøpe så mye enda, men kan komme med en liten liste over ting jeg er veldig glad for at vi kjøpte til de to andre barna[emoji4]
Dette er ikke ting man må ha, men som kan være kjekt å ha eller ønske seg til babyen[emoji4]
- Bæresjal og bæresele. Spesielt bæresjal var gull verdt!
- vippestol
- En slik bamse med nattlys og mikrofon hvor du kan spille inn musikk eller din egen stemme
- Ekstra solskygge til vogn
Den skal jeg sjekke ut [emoji1] takk!Eg syns denne appen her er fin er ikkje alt eg trengte som sto der men då får man ein liten oversikt og så kan man plusse på eller stryke ut det som man ikkje treng
Står på bar bakke dere også ja? Haha [emoji2] er litt gøy da!Følger denne da vi er i helt samme bås Jeg har virkelig ikke peiling
Bare på Apple det eller.. [emoji22]Eg syns denne appen her er fin er ikkje alt eg trengte som sto der men då får man ein liten oversikt og så kan man plusse på eller stryke ut det som man ikkje treng
Bare på Apple det eller.. [emoji22]
Typisk! Alle de koselige babyappene er på eple...Det er mulig [emoji848]
Er det du som har den søte spireappen også? Wee mail?Det er mulig [emoji848]
Det liker jeg [emoji38][emoji38]Salg på Kappahl
Det liker jeg [emoji38][emoji38]
Jøss.. det ante jeg ikke. Trodde alle likte å bli båret jeg [emoji50] hehe. men det er jo ingen som er like. Var å så på Newbie i dag, men de hadde ingen nøytrale klær! Fant dette på Lindex og HM (ullbukse til 50kr) begge i str. 50 [emoji7][emoji7]Newbie fra KappAhl har mye gode klær
Og ser du har fått tips om bæresele/sjal; vår baby HATA selen, så det ville jeg venta med til etter fødsel når du skjønner om du får en bærebaby eller ikke..
Jøss.. det ante jeg ikke. Trodde alle likte å bli båret jeg [emoji50] hehe. men det er jo ingen som er like. Var å så på Newbie i dag, men de hadde ingen nøytrale klær! Fant dette på Lindex og HM (ullbukse til 50kr) begge i str. 50 [emoji7][emoji7]
Jøss.. ville hun ligge for seg selv? Har jeg ikke hørt om før [emoji28] independent girl [emoji7]Det trodde jeg også, så derfor kjøpte jeg bæresele før fødsel men ho ville aller helst ligge for seg selv hele tiden.
Ååååh [emoji7][emoji7][emoji7]
Jøss.. ville hun ligge for seg selv? Har jeg ikke hørt om før [emoji28] independent girl [emoji7]
Høres kanskje greit ut? [emoji4]Hehe, jepp! Sovna alltid best i vogna/senga uten at noen hadde ho på armen
Høres kanskje greit ut? [emoji4]