Nå starter ivf reisen vår. Håpet er så klart at det skal være en kort, men har også forventninger om at dette skal ta tid.
Å komme seg hit vi er nå har også vært en laaaang reise. Vektnedgang måtte til, noe som var veldig greit. Har vanskelig for å gå ned i vekt, det eneste som fungerer for meg er streng lavkarbo og MYE trening. Var 5 kg som måtte av.
En annen ting var stoffskiftet som var lavt, det har tatt halvannet år å regulere til akseptabelt nivå. Dersom noen er i lik situasjon der de opplever mange symptom på lavt stoffskifte men legen avskriver alt til vekta - skift lege!!!!
Fått positiv test ved 3 anledninger, 2 veldig tidlig (kjemisk) og en exu.
Ivf reisa vår:
*Forsamtale juni 2016
*9. april 2017 startet lang protokoll (synarela og bemfola) - kjemisk [emoji17]
Fint å være i dette forumet og dele erfaringer og ta til meg tips ♡
Å komme seg hit vi er nå har også vært en laaaang reise. Vektnedgang måtte til, noe som var veldig greit. Har vanskelig for å gå ned i vekt, det eneste som fungerer for meg er streng lavkarbo og MYE trening. Var 5 kg som måtte av.
En annen ting var stoffskiftet som var lavt, det har tatt halvannet år å regulere til akseptabelt nivå. Dersom noen er i lik situasjon der de opplever mange symptom på lavt stoffskifte men legen avskriver alt til vekta - skift lege!!!!
Fått positiv test ved 3 anledninger, 2 veldig tidlig (kjemisk) og en exu.
Ivf reisa vår:
*Forsamtale juni 2016
*9. april 2017 startet lang protokoll (synarela og bemfola) - kjemisk [emoji17]
Fint å være i dette forumet og dele erfaringer og ta til meg tips ♡
Last edited: