Spiral

LilleE <3

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Har dere som skal ha det satt deres på plass? Merket de noe av den?
Eg fikk min på plass nå i dag tidlig og en 10 min etterpå ble eg veldig uggen og hadde ekkel følelse i halsen og magen, legen sa det var vanlig med litt mage vondt og mens murring de første dagene, men eg føler meg helt ræva!

Satte på plass for et par uker siden. Var mye vondere en første gang. Følte meg svimmel,uggen og masse murringer.
Fikk til ogmed smertestillende oppi der i rompa. Haha :D :p

Satte på plass for et par uker siden. Var mye vondere en første gang. Følte meg svimmel,uggen og masse murringer.
Fikk til ogmed smertestillende oppi der i rompa. Haha :D :p
Haha håper eg slipper det, hvor lang tid tok det da dør du var bra igjen ?

Det var mens jeg lå på benken altså :p nei jeg er helt fin nå. Tror jeg var slik et par tre dager. Nå kommer det et halvt truse innlegg med blod annenhver dag kanskje. :)

Litt ubehag noen timer etter. Å, blødning i en ukes tid etter på. Men, ellers fin. Første mens var bare mye kraftigere og ekstra mens smerter etter spiral.

Jeg ble kjempeuvel med en gang, og fikk beskjed av legen å sette meg ned å hvile før jeg gikk. Etter det har jeh ikke merket noe til den:)

Fikk den satt inn allerede 4,5 uke etter fødselen, usikker om renselsen var helt ferdig men blødde omtrent en uke til to til etter det. Var litt uvel, men gikk helt greit ikke merket noe til den etter det ;) snart 8 uker siden den ble satt :)

Satte dere vanlig eller hormon? Har kjøpt sånn hormon og skal sette inn for første gang. Bør jeg sette av et par dager til auau eller går det helt greit? :)

Satte dere vanlig eller hormon? Har kjøpt sånn hormon og skal sette inn for første gang. Bør jeg sette av et par dager til auau eller går det helt greit? :)
Hormon. Trenger ikke sette av noenting, det er over på et blunk:D iallfall var det det for meg:)

Var hormon eg satt in i dag. Har vært ganske så vekke og uvel i hele dag. Lite matlyst og sliten, murring og uggen :/

Har vanlig spiral , etter lang samtale med lege så kom æ frem til at det var det jeg helst ville prøve og som var best for meg. Har 3 jeg kjenner som ble plaget med hormon. Både blødninger ofte og ustabilt humør. Gjelder sikkert ikke alle. Men, legen sa at med hormon kan man blød uregelmessig opp til 6 mnd etter den er satt. Å, det fristet ikke. Merket ikke noe særlig til at han satt den inn.

Back
Topp