Spiral

Prøve2019

Betatt av forumet
Noen som har erfaring med hormonspiral ifra før eller har det nå?
Jeg satte min inn for over 1mnd siden, å jeg har blødninger hver dag siden! Jeg har kansje hatt 2dager der det har vært ingenting!! Veldig irriterende :( å ikkje minst veldig lei blødninger og menssmerter!!

Jeg satt den inn 8 OKT. Fossblør:( ikke hatt pause siden den kom inn... Håper virkelig det gir seg snart for oss begge..

Jeg satt den inn 8 OKT. Fossblør:( ikke hatt pause siden den kom inn... Håper virkelig det gir seg snart for oss begge..

Så irriterende... Jeg trodde deg var motsatt, at hormonspiral så mister dem fleste bødninger og med kobber så er det noen som blør mye!!
Jeg får vente i 2-3 mnd til å visst det ikke gir seg så får eg ta den ut!!
Å ja, håper det gir seg! :)

Satt den inn for to uker siden. Ikke blødd noe, bortsett fra tirs og ons denne uken. Men det tror jeg var mensen. Ingen ting etter det :)

Jeg satte den inn 28 september, blør noe enda. De fleste blør litt av/på de første 3 mnd, men så skal menstruasjonen gi seg :)

Jeg satte den inn 28 september, blør noe enda. De fleste blør litt av/på de første 3 mnd, men så skal menstruasjonen gi seg :)

Ja, legen sa at da va vanlig med "litt" blødninger "av og til"! Men jeg har hatt det hver dag i over 1mnd, å det er nesten som en helt vanlig mens! :(
Men krysser fingrene for at det skal gi seg snart! :)

Skal på mandag å få satt inn, håper virkelig ikke på smerter å for mye blødning da jeg har dåp neste helg:O

Skal på mandag å få satt inn, håper virkelig ikke på smerter å for mye blødning da jeg har dåp neste helg:O

Eg hadde ekstremt med smerter den dagen jeg satte den inn, det var net som rier (ekstreme menssmerter), men e nok fra person til person! :-)
Håper du ikke får det så gale,det er stressende nok med dåp! :-)

Eg hadde ekstremt med smerter den dagen jeg satte den inn, det var net som rier (ekstreme menssmerter), men e nok fra person til person! :-)
Håper du ikke får det så gale,det er stressende nok med dåp! :-)
En dag kan jeg klare, må vell hjelpe m litt smertestillende...:) Så lenge d ikke varer hele uka og utover helga:/

Utrolig heldig du :) å du har ikke hatt smerter heller? :o

Ja, kan virke som jeg har vært heldig da! Jeg hadde smerter første dagen, altså den dagen jeg satt inn. Men ikke noe etter det. Utrolig deilig for slet med sterke menssmerter før svangerskapet, da hadde jeg kobberspiral. Så enn så lenge er jeg svært fornøyd med denne. Jeg har den som kalles minispiral, varer i 3 år. Vet ikke om det har noe å si men..

En dag kan jeg klare, må vell hjelpe m litt smertestillende...:) Så lenge d ikke varer hele uka og utover helga:/
Med meg så hjalp det med en parcet og en ibux, det tok vertfall dem værste smertene men forsatt murring. Men jeg er sikkert en veldig uheldig person, det er jeg alltid når det kommer til prevensjon, brukte noen år på å finne rette p-pille før :/ men du må ha masse lykke til med dåp å alt, kommer nok til å gå så fint så! :-)

Ja, kan virke som jeg har vært heldig da! Jeg hadde smerter første dagen, altså den dagen jeg satt inn. Men ikke noe etter det. Utrolig deilig for slet med sterke menssmerter før svangerskapet, da hadde jeg kobberspiral. Så enn så lenge er jeg svært fornøyd med denne. Jeg har den som kalles minispiral, varer i 3 år. Vet ikke om det har noe å si men..
Jeg også slet noe veldig med sterke menssmerter før svangerskapet, så når jeg fikk mensen etter innsetting så var det heldigvis ikke så vondt! :-)
Finnes det en slik en?? :o
Det skulle jeg ha visst før jeg satte inn denne, for vi vill ha neste mann når jeg er ferdig som lærling å det er om 3år ca :o

Med meg så hjalp det med en parcet og en ibux, det tok vertfall dem værste smertene men forsatt murring. Men jeg er sikkert en veldig uheldig person, det er jeg alltid når det kommer til prevensjon, brukte noen år på å finne rette p-pille før :/ men du må ha masse lykke til med dåp å alt, kommer nok til å gå så fint så! :-)

Tipper jeg tar paracet og ibux før jeg drar til legen, ser flere har gjort det når de skulle få satt inn:)

Da er vi to som er uheldig, er det noe man kan ha uhell i så har jeg stortsett vært det:O:p

Men takk så mye:) Håper på det beste:D

Har hatt hormonspiral før minstemann. Blødde litt og hadde litt menssmerter istarten, men etter det uteble mensen fullstendig. Kunne også kjenne spiralen under sex noen uker i starten, men etterpå kjente jeg ingenting :)

Da var spiraln trygt på plass:)
Gikk over all forventning, da jeg virkelig hadde forventa at det skulle gjøre skikkeli vondt å få satt inn, mn det værste var vell da han ble nødt å sette ei klipetang på livmortappen for å komme inn med spiraln... Hadde milde menssmerter i går etter innsetting og litt småblødning, så håper det ikke blir noe problem senere:)

Da var spiraln trygt på plass:)
Gikk over all forventning, da jeg virkelig hadde forventa at det skulle gjøre skikkeli vondt å få satt inn, mn det værste var vell da han ble nødt å sette ei klipetang på livmortappen for å komme inn med spiraln... Hadde milde menssmerter i går etter innsetting og litt småblødning, så håper det ikke blir noe problem senere:)
Heldige du! :-)
Er ikke rart at Spiral er en trygg prevensjon, med di blødningene jeg har så er sex helt utelukket!! Så nå har jeg snart hatt den i 2mnd å ingen forandring :(

Heldige du! :-)
Er ikke rart at Spiral er en trygg prevensjon, med di blødningene jeg har så er sex helt utelukket!! Så nå har jeg snart hatt den i 2mnd å ingen forandring :(

Enda bare småspotting en dag innimellom her.. mn fullammer.. hvet ikke om det kan ha noe å si?
Virker til att en del blør de 3-6 første mnd for så å miste mens.. så får håpe det snart gir seg for din del også:)

Håper du slipper blødningene snart! Her har jeg ikke blødd noe mer etter de to dagene etter innsett. Jeg også fullammer :)

Hvordan går det nå? Jeg hadde bare litt blodig slim og menssmerter i 2-3 dager så gikk det over..

Back
Topp