Nei, nålene sitter kun i beina og føttene. Så det er en som er litt ekkel i tæra, ellers helt ok. Man skal også ta noe sånn røkelse hjemme, men denne syns jeg luktet helt grusomt.
Vi fant ut av seteleie i uke 36+0 da jeg var inne for kontroll av lite liv. Jordmor som kjente på magen mente det var hodeleie, UL viste seteleie. Forsøkte vending uken etterpå 37+0, for sa ble det ikke regnet som prematur hvis fødselen plutselig skulle starte. Ettersom forsøket var mislykket og jeg uansett ville føde i sete, så prøvde jeg ikke flere ganger med vending. Ringte da samme dag og søkte om ny fødeplass og var inne på ny UL og målinger av babyen uken etterpå på sykehuset jeg skulle føde på. Fikk egentlig en time til før termin, men denne rakk jeg aldri ettersom frøkna bestemte seg for å komme tidligere
Kjente ikke så mye sparking ettersom ho lå med strekte bein rett ut, så regner med det var mest armer jeg kjente. Kjente hikkingen mest nede ved på min venstre side, så trodde jo hele tiden at hun hadde snudd seg, men det hadde hun ikke. Ho lå med hodet under ribbeina på min høyre side.