Spiller dere ett instrument?

lmk88

Forumet er livet
VIP
Oktoberskattene 2015
Spiller noen av dere ett instrument..? Mener da ikke småklunking på en gitar.. F.eks klarinett, trompet, trommer, piano, fiolin osv[:D]

Selv så spiller jeg klarinett. Har også spilt kornett og trommer[:D]

*This one time at bandcamp*[8D]

Hehehe [:D]

Jeg har også spillt i korps. Var så kjempekul at jeg satt på bassrekka med gutta boys. En fin tid som jeg fra tid ti annen tenker tilbake på og smiler. Spilte baryton.

jeg kan kun spille dum, men hadde en gang ett ønske om å bli trommis, det ble ett år i korps, også ble det ikke mer med det[;)]

har spillt klarinett, trombone, gitar, piano og blokkfløyte:P allt på samme tid ca:P gikk ut med 6er på uskolen da:P

Kunne spille den derre "what should we do with the drunken sailor" på gitar engang... men ikke spilt noe særlig siden 4. klasse

Jupp! Flere instrument![8D]

Har spilt i korps og gått på musikklinja![:)]

Ikke nå lenger, siden jeg er muslim, men jeg spilte klarinett og saksofon før i verden. Har til og med instruktørkurs også, og kunne sikkert gått på kulturskolen og fått meg jobb med en gang hehe, men jeg kan jo ikke det nå uansett.

ORIGINAL: *Meya*

Ikke nå lenger, siden jeg er muslim,
men jeg spilte klarinett og saksofon før i verden. Har til og med instruktørkurs også, og kunne sikkert gått på kulturskolen og fått meg jobb med en gang hehe, men jeg kan jo ikke det nå uansett.

Med fare for å virke dum her nå, har ikke muslimer "lov" og spille instrumenter??[8|][8|]

Ja, spiller det meste... Er nok rimelig rusten nå, men hadde trombone som hovedinstrument, men kan de fleste, fløyte, konett/trompet, klarinett, valthorn, saxofon, tuba/baryton osv...

ORIGINAL: XmasCHICKA

Ikke nå lenger, siden jeg er muslim,
men jeg spilte klarinett og saksofon før i verden. Har til og med instruktørkurs også, og kunne sikkert gått på kulturskolen og fått meg jobb med en gang hehe, men jeg kan jo ikke det nå uansett.

Med fare for å virke dum her nå, har ikke muslimer "lov" og spille instrumenter??[8|][8|]
Det er delte meninger om det. Jeg følger majoritetsmeningen, som mener at man ikke skal spille musikk, eller høre på musikk med instrumenter. Men for all del, andre gjør det annerledes enn meg altså.

Det er delte meninger om det. Jeg følger majoritetsmeningen, som mener at man ikke skal spille musikk, eller høre på musikk med instrumenter. Men for all del, andre gjør det annerledes enn meg altså.

Hvilken musikk kan man da høre på? Er ikke alt laget av instrumenter?
Eller er det noe spesielle regler rundt dette?
Det med og spille musikk ser jeg...[:)]

Er bare nysgjerrig[;)]

ORIGINAL: XmasCHICKA

Hvilken musikk kan man da høre på? Er ikke alt laget av instrumenter?
Eller er det noe spesielle regler rundt dette?
Det med og spille musikk ser jeg...[:)]

Er bare nysgjerrig[;)]

Her hjemme har vi to meninger. Jeg hører på sanger hvor de også bruker trommer, som denne: http://www.youtube.com/watch?v=bBFkokotZDA

Mens min mann hører kun på de som ikke har musikk i det hele tatt, kun a-capella sang, som denne: http://www.youtube.com/watch?v=_6YabZ5WCpY altså nå liker ikke han akkurat den gruppen der da hehe, men den typen... Han hører helst på arabiske og somaliske artister da, han er ikke så glad i de som synger på engelsk.

Back
Topp