Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Meya*
Ikke nå lenger, siden jeg er muslim, men jeg spilte klarinett og saksofon før i verden. Har til og med instruktørkurs også, og kunne sikkert gått på kulturskolen og fått meg jobb med en gang hehe, men jeg kan jo ikke det nå uansett.
ORIGINAL: XmasCHICKADet er delte meninger om det. Jeg følger majoritetsmeningen, som mener at man ikke skal spille musikk, eller høre på musikk med instrumenter. Men for all del, andre gjør det annerledes enn meg altså.
Ikke nå lenger, siden jeg er muslim, men jeg spilte klarinett og saksofon før i verden. Har til og med instruktørkurs også, og kunne sikkert gått på kulturskolen og fått meg jobb med en gang hehe, men jeg kan jo ikke det nå uansett.
Med fare for å virke dum her nå, har ikke muslimer "lov" og spille instrumenter??[8|][8|]
Det er delte meninger om det. Jeg følger majoritetsmeningen, som mener at man ikke skal spille musikk, eller høre på musikk med instrumenter. Men for all del, andre gjør det annerledes enn meg altså.
ORIGINAL: XmasCHICKA
Det er delte meninger om det. Jeg følger majoritetsmeningen, som mener at man ikke skal spille musikk, eller høre på musikk med instrumenter. Men for all del, andre gjør det annerledes enn meg altså.
Hvilken musikk kan man da høre på? Er ikke alt laget av instrumenter?
Eller er det noe spesielle regler rundt dette?
Det med og spille musikk ser jeg...[:)]
Er bare nysgjerrig[;)]