Spilleliste!

Tritto

Glad i forumet
Himmelbarn
Snøkrystallene2021❄️
Augustmagi 2025
Har fått råd om å lage meg en spilleliste med musikk å ha på føden - men undres på hva slags musikk som burde være med på en slik liste? :smiley-ashamed004 Noen som har gode ideer, eller anbefalinger? Sikkert veldig individuelt, men jeg liker egentlig alt av musikk og er helt blank :smiley-angelic006

Jeg skal ha treningslista mi:hilarious: da får jeg masse energi og blir skikkelig gira :p

Underveis ville jeg hatt litt avslappende for sist hadde jeg skikkelig panic før jeg fikk lystgass. Også eye of the tiger til innspurten :hilarious:

Hvis du søker på "Fødeliste" på spotify så får du opp andre sine spillelister :p
Jeg pleier ofte å søke opp spillelister hvis jeg vil finne litt ny musikk eller inspirasjon til å lage en ny liste selv :)

For en god ide jenter....jeg får sette i gang og lage en liste. Synge meg igjennom riene :cool05

Underveis ville jeg hatt litt avslappende for sist hadde jeg skikkelig panic før jeg fikk lystgass. Også eye of the tiger til innspurten :hilarious:
Haha, Eye of the tiger må inn der ja :laughing002

Hvis du søker på "Fødeliste" på spotify så får du opp andre sine spillelister :p
Jeg pleier ofte å søke opp spillelister hvis jeg vil finne litt ny musikk eller inspirasjon til å lage en ny liste selv :)
Har jeg faktisk ikke tenkt på! Smart! :D

Hm, har ikke begynt på dette, men så lurt! Lillemor i magen har laget masse liv så fort det er funk, storband eller generelt musikk med blåserrekke å høre (arvelig belastet med hobbytrompetist til mor og profesjonell trombonist til far?), så får finne frem litt sånt. Queen, Elvis og Elton John har også vært stas.

Forøvrig har jeg hørt Incubus sin sang "Drive" før ALLE mine eksamener, og den roer meg veldig fint ned, så den tror jeg rett og slett jeg må ha med i lista. Også er jeg utrolig glad i BigBang, og da særlig "Someone/Something Special"

Hm, har ikke begynt på dette, men så lurt! Lillemor i magen har laget masse liv så fort det er funk, storband eller generelt musikk med blåserrekke å høre (arvelig belastet med hobbytrompetist til mor og profesjonell trombonist til far?), så får finne frem litt sånt. Queen, Elvis og Elton John har også vært stas.

Forøvrig har jeg hørt Incubus sin sang "Drive" før ALLE mine eksamener, og den roer meg veldig fint ned, så den tror jeg rett og slett jeg må ha med i lista. Også er jeg utrolig glad i BigBang, og da særlig "Someone/Something Special"

Hehe, her har mini danset i magen hver gang korpset har spilt Dancing Queen i høst, så kanskje det må med litt skikkelig blås ja :joyful:

Når fødsel er i gang her så enser jeg ikke musikk eller podcast er som går i bakgrunnen :p

https://youtu.be/KakLeRSav7Q

Har lastet ned musikk fra SleepTube på YouTube. Det er skikkelig mediterings-lyder, som jeg roer meg heeelt ned av. Sovner til disse videoene når jeg sliter med søvn, blant annet. Finnes mange ulike videoer på kanalen, med heelt rolig musikk/lyd. Jeg planlegger å holde roen, puste... Inspirert av meditasjon. Kjenner meg selv, så trenger å skape skikkelig ro rundt meg. Skal ha det mørkt’ish i rommet og ha dette på ørene. :Heartpink

Jeg tror det må bli noen av de rolige sangene til Madrugada/Sivert Høyem i allefall på lista mi, eeeelsker stemmen hans! Og kanskje noe Dropkick Murphys o.l. til når jeg trenger mer energi :D En av favorittsanger til min lille familie er Rose Tattoo, den må vi vurdere å spille når lille Rose kommer ut :happy:

Tror det blir julemusikk for min del :P

Haha det er helt sant! Burde hatt en liste klar hvertfall... uff! Mye å tenke på :wideyed:
Alt for mye å tenke på! Håper på å ha klar fødebag ila helga, og da har jeg lyst til å ha ALT inkludert musikken på plass :dead: Men det skjer ikke:angelic:

Hehe, her har mini danset i magen hver gang korpset har spilt Dancing Queen i høst, så kanskje det må med litt skikkelig blås ja :joyful:
Her har lille styrt skikkelig mens vi har spilt marsjer.. sønn av far sin, ja! :rolleyes:

Jeg konsentrerer meg best i stillhet, så jeg dropper nok musikk under fødsel. Han skal i alle fall IKKE bli født med Alter Kameraden eller Arnhem på høyttalerne. :bag:

Back
Topp