x1xVildeValsinmamma
Glad i forumet
synes Liam eller Ailo er så fine.
men sambo vakke helt enig:P
har to navn i tankene,men de er hemmelige foreløpig[:D]
men sambo vakke helt enig:P
har to navn i tankene,men de er hemmelige foreløpig[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mamma*Mia
Hagbart
Turnolf
Evald
Emmet
Gunnulf
Stinius
Tjostolf
Berthold
Vilber
Ægir
Alberta
Muriel
Verina
Suzette
Alvilde
Ovidia
Ågot
Ødni
Olette
Asta
ORIGINAL: mammatilTheodor
Sølve[:)] vet ikke om jeg liker det eller ikke, men er iallefall spesielt:) vet om en som heter det da.
ORIGINAL: ~Re:Play~
ORIGINAL: *Gitte87*
Sokrates[:)]
Det får man ikke kalle ene og alene.... [;)]
Vet om noen som MÅTTE finne et annet navn til fornavn, men de kunne bruke det som mellomnavn..
ORIGINAL: Habib Galbi
ORIGINAL: *Meya*
HabibGalbi; er det vanlig på arabisk å bruke Ward som guttenavn?
Ward på arabisk er et av de mange navnene til løven![:)] Firas,Ward, Leith osv. Firas og Leith er ganske populært,men ikke Ward! Det skal min neste sønn få hete å..[8D]
el ward kan også bety blomster, Worod er flertall, warde er entall.. mange jenter heter warde å!
du hadde kjempe fint navn synes jeg![:)][;)] og er ganske imponert over hvor mye du kan snuppa![:)]
Jeg har liksom bare hørt Warda om jenter, men aldri Ward på gutter, var derfor jeg lurte hehe... Jeg forbandt det bare med blomst, og ikke med løve. Er ikke Usamah også løve? Leith synes jeg blir så likt uttalt som Leif på norsk hehe, så det er ikke aktuelt. Men vi har vel forsåvidt bestemt oss, om vi får ett barn til [:D]
Mine har jo vanlige arabiske navn, egentlig, Malika, Sofian og Khadija, de er vel omtrent på topp-ti hehe. Kanskje ikke Sofian er så mye brukt, men en del i alle fall. I alle fall i Nord-Afrika.