Spesielle navn

køyler.
kedor.
øybert

ORIGINAL: *cookiemonster*

Hadde aldri hørt det før jeg ble medlem her, men Kørner er jo fint og spesiellt[:)] 

Folk har forskjellig smak, og jeg vil ikke såre noen som har brukt navnet "Kørner", men selv kunne jeg aldri finne på å bruke det navnet. Det er fordi at i traktene hvor jeg kommer fra så sier de "kørner" når det blir hjørnespark/corner når man spiller fotball (sier det ikke selv, for det er jo helt feil [8D]). Derfor blir Kørner et alt for sært navn for min del.

min sønn heter Kørner Mateo,oppkaldt etter oldefaren sin som het Kørner.
Fint å føre så spesielle navn videre,så de ikke blir glemt[:)]
(kørner spilte foresten på fortball landslaget en periode[8D])

ellers så liker jeg veldig godt navnene på mine barn.

Og Laluna,Viol

Leo Mekias osv

Mine heter Tjalve og Frøya[:)]liker godt Yrja,Lilja,Minna og Alva
og guttenavn Tord og Sune

Bare se i tikkerene mine. Hjarrand, Hauk Nicolas og Eira. annet skjeldent guttenavn er Ulvar ,veldig fint syne jeg.
Ellers blir det mer og mer vanlig med skjeldne navn,
Ravn, Sjalg, Notto, Viking, Johans, Storm, ++
 Lita, Onanda, Olga, Minnie, Tonette, Bjarnhild,

[:)]Hallgrim (hvem døper ungen sin for halvstygg?) ,Steinleif ,Lodvar , Bertram ,Skjalg - mange merkelige navn ,men jeg kjenner noen som har disse navnene.....

Vi fikk mange rare blikk da vi sa at mellomnavnet til jenta vår skulle være Giselle.
Men vi syns det er fint vi [:D]

ORIGINAL: ~Amandas mamma~

husker det var snakk om engang at ei kjerring hadde byttet  navn til Puppi Mensen,men vet ikke om det er sant..men det kan man sikkert finne ut[8|]

Hvis det er hun jeg tror det er så er hun tysk og bor/jobbet en tid i Tønsberg.
Hun heter Puppi Mentzen... og dattra er Janike Weeden og jobber tv2.

Hampus er litt kult. Og så elsker jeg navnet Matteus. [:)]

Synes Indra, Shira og Taran er fint.

Orve
Tallak
Gudleif
Eindride
Sæmund

Kalani, Keano, og Kalemi. (Guttenavn) Selv synes jeg Keano er superfint;)

ORIGINAL: someone

mi jente har et sjeldent og gammelt navn, Alida

nydelig jentenavn!!!!

ORIGINAL: Habib Galbi

Arabiske navn:

Guttenavn: Firas , Omar , Bilal , Munther , Shehab , Mohaned , Kathem , Waleed , Thamer , Farouq , Fahad, Ahmed, Nor , Ward osv.

Jentenavn: Fay , Aseel , Nor eller Nora, Amel , Hanan , Hoda , May , Suzan , Alaa , Asmaa , Boshra , Samia, Samira , Shams osv.

her har du i alle fall noen spesielle.. hihi[;)] men er ikke spesielle for meg da!!

Ikke så spesielle for meg heller, hihihi, har bekjente som heter mange av disse navnene!![:D]

Vet om tre jentenavn: Glennie, Ailin (uten lang i, men med trykk på a), og Iril.

[:D] Tenkte jeg kunne skrive ned noen av navna i slekta mi (noen er lagt tilbake)
Jentenavn:Aletta, selida,oline,Øllegård og Ingy
Guttenavn:Hartløf og anselm

Back
Topp