Mange her som er spente på om det blir 2020 eller 2019 baby? Jeg har termin 18 men alltid født før tiden, så jeg er fryktelig spent! Håper personlig at det blir januarbaby!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er veldig spent. Begge døtrene mine er født mer enn 1 mnd før tiden. Så regner egentlig med den lille kommer i romjulen. Men håper på at vi bikker 2020Mange her som er spente på om det blir 2020 eller 2019 baby? Jeg har termin 18 men alltid født før tiden, så jeg er fryktelig spent! Håper personlig at det blir januarbaby!
Samme her! Jeg har en først tidlig i desember, og han har et søskenbarn som er født i januar samme år. Det er stor forskjell på dem, og jeg gruer meg skikkelig til han skal begynne på skolen som femåring.Håper vi bikker over til 2020. Jeg har fra før er novemberbarn og jeg synes det er alt for tidlig at femåringer skal begynne på skolen sammen med seksåringene. Sent i desember kan føre til stort gap i modenheten slik jeg ser det.