Bah... Ikke nok med at jeg begynner å bli litt lei og utålmodig på å få ut babyen, men nå begynner folk rundt å trippe spent rundt på når lillemann har tenkt å gjøre sin entre.
Støtt og stadig tikker det inn SMS fra folk som lurer på om formen er bra og om det skjer noe
til og med svigers, som aldri aldri ellers kontakter meg, har begynt å sende meg melding 
Veldig koslig altså, men også bittelitt slitsomt å skrive "alt bra her, ingen tegn til baby i dag heller, håper du får en fin dag
" når man ligger meg gnagsår på fingre og tær pga vann i kroppen og humøret rett og slett kunne vært litt bedre enn det er
Lurer litt på hva reaksjonen hadde vært hvis jeg hadde svart: "formen er elendig, jeg har lyst på et laaaaaangt bad og et glass rødvin mens noen masserer nakken og hodebunnen min, har ikke lyst å snakke med noen og vil helst ikke måtte forholde meg til noen andre enn meg selv fram til kidden er født! Og nei, det er ikke gøy og spennende å vente, det er faktisk ganske så kjedelig. Og ja, jeg vet dette er helt frivillig og vurderer til og med å få en til, men ikke i dag!"
Sånn, da fikk dere det orntlige svaret mitt
men, koslig folk husker på meg da 
Støtt og stadig tikker det inn SMS fra folk som lurer på om formen er bra og om det skjer noe
Veldig koslig altså, men også bittelitt slitsomt å skrive "alt bra her, ingen tegn til baby i dag heller, håper du får en fin dag
Lurer litt på hva reaksjonen hadde vært hvis jeg hadde svart: "formen er elendig, jeg har lyst på et laaaaaangt bad og et glass rødvin mens noen masserer nakken og hodebunnen min, har ikke lyst å snakke med noen og vil helst ikke måtte forholde meg til noen andre enn meg selv fram til kidden er født! Og nei, det er ikke gøy og spennende å vente, det er faktisk ganske så kjedelig. Og ja, jeg vet dette er helt frivillig og vurderer til og med å få en til, men ikke i dag!"
Sånn, da fikk dere det orntlige svaret mitt
Litt godt å høre at det er flere som føler det ikke bare er å si det som det er... Men, som du sier selv, du må være litt glad også for at folk bryr seg og tar kontakt. Jeg synes nemlig det er ganske stille fra telefonen min for tiden... Mulig det kommer..?