Spente folk...

Strikkegal83

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Bah... Ikke nok med at jeg begynner å bli litt lei og utålmodig på å få ut babyen, men nå begynner folk rundt å trippe spent rundt på når lillemann har tenkt å gjøre sin entre.

Støtt og stadig tikker det inn SMS fra folk som lurer på om formen er bra og om det skjer noe :) til og med svigers, som aldri aldri ellers kontakter meg, har begynt å sende meg melding :p

Veldig koslig altså, men også bittelitt slitsomt å skrive "alt bra her, ingen tegn til baby i dag heller, håper du får en fin dag :)" når man ligger meg gnagsår på fingre og tær pga vann i kroppen og humøret rett og slett kunne vært litt bedre enn det er :p
Lurer litt på hva reaksjonen hadde vært hvis jeg hadde svart: "formen er elendig, jeg har lyst på et laaaaaangt bad og et glass rødvin mens noen masserer nakken og hodebunnen min, har ikke lyst å snakke med noen og vil helst ikke måtte forholde meg til noen andre enn meg selv fram til kidden er født! Og nei, det er ikke gøy og spennende å vente, det er faktisk ganske så kjedelig. Og ja, jeg vet dette er helt frivillig og vurderer til og med å få en til, men ikke i dag!"

Sånn, da fikk dere det orntlige svaret mitt :p men, koslig folk husker på meg da :)

Hehe vi er nok flere som føler det slik :)

Her har det heldigvis ikke kommet så langt men det er vell ikke lenge til :) er noen få som har spurt om formen :)

Ingen som spør om noe her, ingen som gjorde det sist heller så er ganske greit å slippe unna mas. Folk får jo beskjed når hun kommer, skjønner ikke vitsen med å mase. :p

Hahaha! Jeg hadde nok sendt den meldinga du hadde mest lyst til å skrive. Men nå har jeg en tendens til å være litt for ærlig også da.

Hahaha! Jeg hadde nok sendt den meldinga du hadde mest lyst til å skrive. Men nå har jeg en tendens til å være litt for ærlig også da.
Haha, tenkte akkurat det samme ^-^
Ironien er at ingen ville vært overrasket (ikke fordi jeg er en klagefant eller no, mer at de vet det er sånt jeg kan finne på å si ;) )

Hehe, bra noen er tøffe nok til å svare det de mener :p jeg er litt for pinglete og litt for hjernevasket av å ha jobbet med kundeservice i mange år, så her er det meste i en "serviceinnstilt-tone" når ting blir litt irriterende :p men sier fra til de aller nærmeste hvis det blir for mye, mannen foreksempel får høre alt akkurat som det er om dagen...stakkars...:p

Hihihi....:joyful: Litt godt å høre at det er flere som føler det ikke bare er å si det som det er... Men, som du sier selv, du må være litt glad også for at folk bryr seg og tar kontakt. Jeg synes nemlig det er ganske stille fra telefonen min for tiden... Mulig det kommer..?

Huff, den er litt lei, samtidig som det er fint at dei bryr seg. Ein ting er å høyre om alt er bra, noko anna er å spørje om fødselen..

Når eg gjekk med første, gjekk eg på skule og formen på slutten var beste tida av svangerskapet. Gjekk derfor på skulen til etter termin. Men når du gjekk med DEN magen og omtrent heilt klassen spurde om babyen ikkje var komt-ja, då droppa eg faktisk dei aller siste dagane, sjølv om ho ikkje kom før 10 daga over. Hugsa det var irriterande :-p

Hmm det var vel tidlig. Når er termin? De burde vel klare å styre som til termin i alle fall. De mener kanskje bare å høre hvordan det går..

Hmm det var vel tidlig. Når er termin? De burde vel klare å styre som til termin i alle fall. De mener kanskje bare å høre hvordan det går..

Termin 1. November, men sist fikk jeg 1 uke før :) de vil nok mest høre formen min og om det skjer noe ja :)

Hehe. Her får jeg ikke spm før jeg bikker termindato, skjønner jeg er heldig ;) lykke til med ruginga og fødinga.

Lurer litt på hva reaksjonen hadde vært hvis jeg hadde svart: "formen er elendig, jeg har lyst på et laaaaaangt bad og et glass rødvin mens noen masserer nakken og hodebunnen min, har ikke lyst å snakke med noen og vil helst ikke måtte forholde meg til noen andre enn meg selv fram til kidden er født! Og nei, det er ikke gøy og spennende å vente, det er faktisk ganske så kjedelig. Og ja, jeg vet dette er helt frivillig og vurderer til og med å få en til, men ikke i dag!"

Godt at du holdt det inne, det kunne jo endt med deg i badekaret mens svigermor skjenker vin og svigerfar masserer.

(Jeg ligger hele måneden bak deg, og har allerede fått de første spørsmålene.)

Godt at du holdt det inne, det kunne jo endt med deg i badekaret mens svigermor skjenker vin og svigerfar masserer.

Haha, for et bilde du malte der...heldigvis så bor de relativt langt unna, så null stress :p

Synes det er koselig når jeg får ei melding i ny og ne av venninner som spør hvordan det går. Men når man har fått 10 spørsmål om termin, kjønn osv bare av å ha levert guttungen i barnehagen og vært en liten tur på butikken, da blir man litt lei. I går fikk jeg spørsmålet "har du ikke født enda?" DET spørsmålet irriterer meg, når det er over 3 uker til termin. Svarte bare "ikke begynn å mas enda!"

Hahahaha!!! Nå lo jeg godt :D

Haha, det ordentlige svaret ditt er som jeg skulle sagt det selv :D

Back
Topp