Spent..

Nr.3-2015

Glad i forumet
Ringte jordmora i dag, og lurte på om jeg kunne få komme innom en tur før påske, så hun kunne lytte etter et lite hjerte i magen min.. Hun skulle i et møte i dag, men skulle stikke av en tur, så jeg kunne få komme innom kl 14! Så snill!! :)
Har så lyst å få bekreftelse på at det er liv der inne før vi begynne å fortelle det. Hun kunne ikke garantere at hun fant det så tidlig, men hun ville ihvertfall prøve. Er 9 fullgåtte uker i morgen.
Kjekt å ha ei så snill jordmor, og bo på et lite sted :)
Får kanskje ikke til å oppdatere dere før i morgen ettermiddag. Skal på jobb i kveld, og i morgentidlig! :/

Lykke til :) :)
For ei snill jordmor!

Oy, lytter din jordmor så tidlig? Her lyttet hun ikke før uke 12 sist, og hun sa det også kunne være litt tidlig for å høre noe :-P

Lykke til!! Sist hørte jeg for første gang i uke 14! Men håper du får høre, det er jo verdens nydeligste lyd <3

Da må jeg oppdatere dere! Jordmora leita en stund, men fant ikke hjertelyden.. :( Hun sa at det var helt vanlig så tidlig. Jeg er ikke egentlig super-bekymra, men tenker litt på det likevel da.. Tenk hvis det ikke er noe liv der? Var egentlig bare dumt å få henne til å lytte allerede nå, men vi hadde tenkt å fortelle nyheten til de nærmeste nå i påska, hvis vi fikk en bekreftelse på at det er et lite hjerte som slår. Men nå venter vi til etter neste kontroll, som blir den 16.april. Da er jeg 12 fullgåtte uker.
Har fullt av andre symptomer da. Er trøtt og ekstremt kvalm, og føler jo magen har vokst, så tror og håper alt er i orden! :)

xsmile4xsmile4xsmile4xsmile4
Da må jeg oppdatere dere! Jordmora leita en stund, men fant ikke hjertelyden.. :( Hun sa at det var helt vanlig så tidlig. Jeg er ikke egentlig super-bekymra, men tenker litt på det likevel da.. Tenk hvis det ikke er noe liv der? Var egentlig bare dumt å få henne til å lytte allerede nå, men vi hadde tenkt å fortelle nyheten til de nærmeste nå i påska, hvis vi fikk en bekreftelse på at det er et lite hjerte som slår. Men nå venter vi til etter neste kontroll, som blir den 16.april. Da er jeg 12 fullgåtte uker.
Har fullt av andre symptomer da. Er trøtt og ekstremt kvalm, og føler jo magen har vokst, så tror og håper alt er i orden! :)
Satser på det xsmile4

Det er nok bare fordi det enda er veldig tidlig! Høres ut som du har masse symptomer, så alt er nok på tipp topp stell, skal du se! Men skjønner du synes det var kjipt å ikke høre den da..

Back
Topp