Spent..

Leonardo

Forelsket i forumet
I går på sykehuset var proteinet i urinen på 2+. I dag skal jeg til jordmor, lurer på hva den viser der... Vil ikke bli lagt inn på sykehus :-( Ble det med førstedama, men husker ikke om proteinet var enda høyere før jeg ble lagt inn...

Takk :) Håper også jeg slipper å bli lagt inn.. Hadde ikke passa nå før jul... :-( Vi pusser opp et hus vi skal flytte i før vi formerer oss også er vi ikke ferdig med alle julegavene ennå!!

Hva kan være feil dersom man har protein i urinen? Siden man blir lagt inn så må det jo være alvorlig! :(

Jeg hadde høyt blodtrykk og synsforstyrrelser i tillegg til protein når jeg ble lagt inn (for snart 6år siden). Men nå var proteinet borte igjen og blodtrykket var normalt :-D Så nå ble jeg KJEMPEGLAD!!! Skal på ny sjekk om noen uker, glad de holder meg under tilsyn ;-)

Var ikke morraurina jeg hadde i går, glemte det så tok tredje gangen jeg tissa. Jordmora sa at det hadde MYE å si..

Så bra! Hvilken uke er du i? Er jo svangerskapsforgiftning de frykter, jeg er også bekymret for å få det igjen som sist og håper virkelig jeg slipper det.. Håper du holder deg frisk gjennom resten av svangerskapet :)

Så bra! Hvilken uke er du i? Er jo svangerskapsforgiftning de frykter, jeg er også bekymret for å få det igjen som sist og håper virkelig jeg slipper det.. Håper du holder deg frisk gjennom resten av svangerskapet :)
Takk det samme :-) Jeg er 23+4 i dag ;-)

Back
Topp