Spent

Kaley

Flørter med forumet
Januarskatter 2015
To timer igjen til mitt første møte med jordmor, og jeg er såå spent!! Skal prøve å høre etter hjertelyd <3

Følte bare en trang til å dele det, hehe :-D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ikke for å være gledesdreper, men de lytter ikke etter hjertelyden før du er nærmere 12 uker :)

Før den tid høres det ikke fordi livmoren ligger så dypt nedi bekkenet.

Om det er innvendig UL du skal ha så er det mulighet for å høre :) Har hørt selv :) verdens fineste lyd <3 6 uker :)

Men koselig med JM time da :) Her må jeg vente til jeg er over halvveis til første time :confused:

To timer igjen til mitt første møte med jordmor, og jeg er såå spent!! Skal prøve å høre etter hjertelyd <3

Følte bare en trang til å dele det, hehe :-D

Er vel ikke normalt å høre etter hjerte så tidlig hos jordmor?
De vil nok ikke rissikere at dere ikke hører lyden, slik at hun sender hjem en beskymret pasient.

Men lykke til på første kontroll :D bra stas!

---------------------------------------
♡ Termin 16.januar ♡
☆Vi venter nummer 3☆

Ikke for å være gledesdreper, men de lytter ikke etter hjertelyden før du er nærmere 12 uker :)

Før den tid høres det ikke fordi livmoren ligger så dypt nedi bekkenet.

Om det er innvendig UL du skal ha så er det mulighet for å høre :) Har hørt selv :) verdens fineste lyd <3 6 uker :)

Men koselig med JM time da :) Her må jeg vente til jeg er over halvveis til første time :confused:

Hmm. Hun sa i hvertfall at vi skulle prøve å høre, men at det kunne hende det var for tidlig. Så da stoler jeg på det :-)

Er vel ikke normalt å høre etter hjerte så tidlig hos jordmor?
De vil nok ikke rissikere at dere ikke hører lyden, slik at hun sender hjem en beskymret pasient.

Men lykke til på første kontroll :D bra stas!

♡ Termin 16.januar ♡
☆Vi venter nummer 3☆

Hun sa at vi skulle prøve, men at det kunne hende det var for tidlig :-) vet ikke hva som er normalt eller ikke :-P

Hun sa at vi skulle prøve, men at det kunne hende det var for tidlig :-) vet ikke hva som er normalt eller ikke :-P

Vis du selv er innstilt på at det er fryktelig tidlig å høre hjerte med dopler, så kan det sikkert hende hun prøver :D men sjansen er små for å finne hjerte.

♡ Termin 16.januar ♡
☆Vi venter nummer 3☆

Vis du selv er innstilt på at det er fryktelig tidlig å høre hjerte med dopler, så kan det sikkert hende hun prøver :D men sjansen er små for å finne hjerte.

♡ Termin 16.januar ♡
☆Vi venter nummer 3☆

Det var hun som nevnte det, så vi får se hva hun gjør :-) Er jo ikke bare derfor jeg er spent akkurat, hehe. Blir veldig hyggelig å få møtt henne ;-)

Back
Topp