Spent!

Odelia

Flørter med forumet
I morgen er det tid for testing! Jeg grugleder meg. Håper såå jeg er gravid! Og gruer meg masse om jeg ikke er det!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til! Vi vil gjerne ha deg med her :)

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3

Lykke til:)

Sent from my iPad using BV Forum

Har du testet???

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Den var dessverre negativ :( :( jeg som hadde så lyst inn her til dere herlige jenter!

Den var dessverre negativ :( :( jeg som hadde så lyst inn her til dere herlige jenter!

Usj. kjedelig. Jeg og testa i går, 12 dpo, -blank som fy her også :( ikm er i morgen, så vi får se. Forrige gang ble den ikke positiv før 15 dpo. Tenker du å teste flere ganger? Kan fortsatt være håp(?)

Ja, jeg tenker at jeg tester igjen om noen dager. Er litt usikker! Har en del symptomer, og igår fikk jeg ømme brystvorter. :p

5 dager etter at jeg trodde jeg hadde eggløsning kom det en lett blødning som varte ett døgn ca. Tenkte kanskje det var en festeblødning. Nå har jeg googlet litt, og det står flere plasser at folk kan ha slike blødninger ved eggløsning. Så nå er jeg litt usikker på når jeg faktisk hadde el.. Hehe :)

Noen her som har erfaringer? Jeg kommer hvertfall til å ta en ny test om noen dager dersom mensen ikke kommer. Hadde ikm idag :)

Usj. kjedelig. Jeg og testa i går, 12 dpo, -blank som fy her også :( ikm er i morgen, så vi får se. Forrige gang ble den ikke positiv før 15 dpo. Tenker du å teste flere ganger? Kan fortsatt være håp(?)
Krysser fingrene mine for deg <3

Back
Topp