Spenning fra dag 1 av pp1!

Nå har det gått omtrent 2 uker siden sist, og ting går bedre nå heldigvis :) Har vært utrolig langt nede, men jeg er på god vei oppover igjen - og er innstilt på å begynne tilbake på jobb i morgen! :) Så får vi se hvordan det går.

Som jeg skrev tidligere så har jeg egentlig ikke hatt noe særlig trua denne måneden fordi det har vært mye som har foregått, og det er ikke prøving som har blitt prioritert. Når jeg ser på kalenderen min så har vi ikke vært så veldig aktive innenfor fruktbar periode - men litt har det nå vært da. Min IKM er om en uke fra i dag.

Jeg vet ikke om dette er stress eller hva det er, men jeg har begynt å slite med kvalme om morgenen. Vanligvis kan jeg være litt kvalm om morgenen dersom jeg er veldig sulten når jeg våkner, men egentlig har jeg ikke noe særlig lyst på mat når jeg står opp nå. Mistenksomt, men jeg tror egentlig ikke det er nødvendig å lese så mye i det. Har jo ikke akkurat hatt et sunt kosthold nå i påsken...det er godt sannsynlig at det kan være kostholdet som er årsaken til dette... Jeg har bestemt meg for at dette snur i dag - nå må jeg ta vare på meg selv ellers kommer jeg bare til å gå å føle meg som en smågodtfylt flodhest i flere uker! Uff - kroppen blir så ekkel når man har et dårlig kosthold!

Jeg tror også jeg har begynt å reagere på noe fordi det klør/svir noe voldsomt i øynene om dagen, og litt i halsen. Jeg er nok ikke syk, men jeg tror kanskje jeg er allergisk mot et eller annet. Vi driver jo og maler, men har aldri vært et problem med maling før. I det nye huset vi flyttet inn i har det vært røyket, men da tok det i så fall 3 uker etter innflytning før jeg merket det. Så jeg skjønner virkelig ikke hva det er. Kanskje jeg må bytte ut såpen min? Er det noen av dere som har opplevd dette? Tror vel neppe det er noe form for symptom - har aldri hørt om det i såfall!

Håper dere alle har det fint! :) Nyt siste dag i påsken! :)
 
Back
Topp