Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Knøttet så hyggelig melding [:)] Synes dette høres veldig lovende ut [:)] Etter en uke så skal du se at jubelen jomer i veggene hjemme [:D] Jeg lurer litt på hva spotting er? Er det en form for blødning? Tenker litt på om det er noe en kan gjøre for å unngå eller redusere faren for å spontan abortere? Jeg sender deg en positiv tanke hver dag [:)]
Dere er søte. Håper alle den positive energien fra dere får spiren til å feste seg ekstra godt.
Hege77 - takker for dine positive tanker. Skal sende tilbake med masse babystøv. Håper spiren din sitter snart også. Spotting er brun utflod. Det brune skal visstnok være gammelt blod (ikke friskt). Tror ikke det er noe spes man kan gjøre en så tidlig abort. Men det skader vel ikke å leve sundt.
Håper babystøvet hjelper meg. Har hatt murring i hele dag. Det har kommet og gått, men det har vært der fra jeg kom på jobb til nå. Jeg er så utrolig spendt på om det er en spire der. Vet ikke om jeg klarer å vente de dagene som gjenstår til testing. Vet du hva jeg tror, at det er vår tur nå [;)][:)] Synes det da er alt for utrolig til å være sant, siden dette er 1pp. Jeg kjenner at jeg er redd på en måte også. Får si det er utrolig mange følelser en går igjen [:)] Vi får holde hverandre oppdatert, er så spendt på hvordan det går med deg [:)]
Sender deg masse babystøv tilbake [:D][:)]