Spennende

Ååå så spennende!
Håper den sitter der den skal nå da[;)]
Lykke til med testinga onsdag[:D]

Det er ingen grunn til å gi opp håpet ennå!!! Satser på at tanta ikke kommer før om maaange måneder [:D][:D]

Ønske lykke til jeg...

Vi får leve i håpet til onsdag[;)]Håper at tanta ikke dukker opp før det[;)]Tvi Tvi....

må bare si at jeg testa like tidlig som deg og fikk negativ test ! test igjen tirsdag eller onsdag, så får du et svar som er mer til å stole på. Jeg testa igjen på IKM og da ble testen positiv, fordet om det bare er snakk om 2-3 dager etterpå. Ikke gi opp! Dette er så spennende, hold oss orientert! [:)] Lykke til!

Litt pessimist i dag. Har spottet bittelitt. [&:]
Vet det ikke nødvendigvis betyr at jeg ikke er gravid, men blir litt nedfor av det. Men tempen har ikke gått noe nedover så det er vel håp allikevel. Får se om jeg klarer å vente til i onsdag med å teste - kanskje det blir i morgen allikevel. Men skal prøve å vente. Blir jo sikrere til lenger men venter.

Takk for all oppmuntring jenter! Dere er supre å ha!

Hvordan har tempen stiget? Prøvde å måle temp i dag, 1 dagen. Med en gang jeg våknet målte jeg 36,25, så etter en stund 36,35...

Jeg måler tempen på samme tidspunkt hver dag gjennom hele syklusen. Før el lå tempen på 36,1 grader, etter el på 36,4 og de siste dagene har den liggi rundt 36,6-36,7.
Det er viktig å måle på så likt tidspunkt som mulig hver dag. Jeg setter på vekkerklokke i helgen, måler og legger meg til å sove igjen.

Ja, da håper jeg at stigningen din er tegn på en liten baby[:)]

Jeg ønsker deg lykke til på onsdag. Spennende å følge deg nå Knøttet. Denne gangen går det bra, jeg bare vet det [:)]

Takk Hege77!
Da satser jeg på at du har rett[:)]

Lurer på om jeg skal teste allerde i morgen. Bestemmer meg i morgen. Klarer jeg å vente en dag til når jeg står opp så gjør jeg det.
Da jeg skulle dusje i sta la jeg forresten merke til at jeg har fått super synlige blodårer på puppene. Kunne se det langt vekk fra speilet. Den ene siden på den ene puppen så faktisk helt blå ut.....

Huff dette er spennende. Men forbereder meg på at det kan blir ny pp også da. Tar ikke alle gledene på forskudd selv om jeg har en god følelse.

KlemKlem

Håper du er gravid[;)]

Er skikkelig spennende dette!!
Det begynner å bli endel som har blitt gravide her nå[;)]
Og også en del med graviditetssymptomer og god magefølelse [:)]
Du må holde oss orienterte!!![:D]

[:)][:)] Bare koselig det Knøttet
Jeg leser side opp og ned for å vite om symptomer så nå bare må jeg roe meg ned [:)] Litt tidlig å begynne å granske puppene, men det var like før jeg gikk inn på badet [:D] Prøv å vente til onsdag hvis du klarer du, skal likevel følge med i morgen og på onsdag, lover det [;)]
Klem

Jeg har testet!

Og den var svakt positiv!!!!!!!![;)]
Men tør ikke slippe jubelen løs riktig ennå. Mistet da jeg var 4+6 sist, og det er akkurat en måned siden i dag. Nå vil jeg at den skal sitte, men jubler ikke ordentlig før om en ukes tid. Har spottet litt både i går og i dag. Er så redd det er et negativt tegn, men puppene blir bare ømmer og ømmere så får håpe det er de jeg skal høre på....

Tusen takk for all oppmuntring jenter. Nå får jeg bare jobbe for å gjøre magen min til det aller meste sted å være slik at spiren ikke vil forlate den[:D]

gratulerer så mye. Den klorer seg nok fast skal du se[:D][:D][:D]

Gratulerer!
Det går nok bra denne gangen skal du se[;)]
Koz deg masse i tiden fremover[:D]

Back
Topp