spennende

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
å følge med her inne for tiden synes jeg :D Er mye som skjer, mager som vokser, OUL som mange nå er begynt å gå på, høre om dere får vite kjønn eller ikke, om de ikke ser det osv.... Litt spenning i hverdagen for meg som er en av de siste på OUL ;)

å følge med her inne for tiden synes jeg :D Er mye som skjer, mager som vokser, OUL som mange nå er begynt å gå på, høre om dere får vite kjønn eller ikke, om de ikke ser det osv.... Litt spenning i hverdagen for meg som er en av de siste på OUL ;)

Jeg er også daglig inne for å sjekke oppdateringer ift OUL, syns det er så spennende :) Hihi

Skal ikle før den 14 okt jeg. Åååå så
Lenge til!

føler alle er så nærme!! her er det jo hele 3 uker til!!!! huff å huff. hvordan få tiden til å gå!!??? :P

føler alle er så nærme!! her er det jo hele 3 uker til!!!! huff å huff. hvordan få tiden til å gå!!??? :p

Det blir lengre jo nærmere du kommer :P Jeg skal om halvannen uke og jeg føler det er lenger unna nå enn for halvannen uke siden :P Blir mer og mer utålmodig :P

Det blir lengre jo nærmere du kommer :p Jeg skal om halvannen uke og jeg føler det er lenger unna nå enn for halvannen uke siden :p Blir mer og mer utålmodig :p
nei, du må ikke si d på den måten :P

Det blir lengre jo nærmere du kommer :P Jeg skal om halvannen uke og jeg føler det er lenger unna nå enn for halvannen uke siden :P Blir mer og mer utålmodig :P
I morgen er så langt unna akkurat nå. Dagen på jobb i dag var den treigeste ever!

Så helt enig. Saktere og saktere jo nærmere :p

Siste? Hekje fått inkalling en gang…. Så føle ej ligge laaaangt bak dokke andre;)

Siste? Hekje fått inkalling en gang…. Så føle ej ligge laaaangt bak dokke andre;)
Ooooooooo. ... plutselig får du innkalling samme uke som du får brevet ;-)

Jeg har vært på oul, men det er så spennende å lese om dere andre. Lever litt på det med kjønn gjennom dere siden vi ikke vil vite :-)

Sist svangerskap hadde ikke jeg fått innkalling og da var jeg nærmere 16 uker på vei. E klagde til jordmor og hun ringte inn å der var det skjedd en feil så de satt meg opp i uke 18. Denne gangen fikk jeg innkalling 7 uker Før. Om du ikke får snart bør du ringe :)

Er så spennende nå :-) Ligger her og kjenner at lille sparker der inne og gleder meg til onsdag kl 12 :-)

Back
Topp