å følge med her inne for tiden synes jeg
Er mye som skjer, mager som vokser, OUL som mange nå er begynt å gå på, høre om dere får vite kjønn eller ikke, om de ikke ser det osv.... Litt spenning i hverdagen for meg som er en av de siste på OUL 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
å følge med her inne for tiden synes jegEr mye som skjer, mager som vokser, OUL som mange nå er begynt å gå på, høre om dere får vite kjønn eller ikke, om de ikke ser det osv.... Litt spenning i hverdagen for meg som er en av de siste på OUL
![]()
Plutslig er det din turføler alle er så nærme!! her er det jo hele 3 uker til!!!! huff å huff. hvordan få tiden til å gå!!???![]()
føler alle er så nærme!! her er det jo hele 3 uker til!!!! huff å huff. hvordan få tiden til å gå!!???![]()
nei, du må ikke si d på den måtenDet blir lengre jo nærmere du kommerJeg skal om halvannen uke og jeg føler det er lenger unna nå enn for halvannen uke siden
Blir mer og mer utålmodig
![]()
I morgen er så langt unna akkurat nå. Dagen på jobb i dag var den treigeste ever!Det blir lengre jo nærmere du kommerJeg skal om halvannen uke og jeg føler det er lenger unna nå enn for halvannen uke siden
Blir mer og mer utålmodig
![]()
Siste? Hekje fått inkalling en gang…. Så føle ej ligge laaaangt bak dokke andreå følge med her inne for tiden synes jegEr mye som skjer, mager som vokser, OUL som mange nå er begynt å gå på, høre om dere får vite kjønn eller ikke, om de ikke ser det osv.... Litt spenning i hverdagen for meg som er en av de siste på OUL
![]()
Ooooooooo. ... plutselig får du innkalling samme uke som du får brevet ;-)Siste? Hekje fått inkalling en gang…. Så føle ej ligge laaaangt bak dokke andre![]()
Sist svangerskap hadde ikke jeg fått innkalling og da var jeg nærmere 16 uker på vei. E klagde til jordmor og hun ringte inn å der var det skjedd en feil så de satt meg opp i uke 18. Denne gangen fikk jeg innkalling 7 uker Før. Om du ikke får snart bør du ringeSiste? Hekje fått inkalling en gang…. Så føle ej ligge laaaangt bak dokke andre![]()
Kortere ventetid daSiste? Hekje fått inkalling en gang…. Så føle ej ligge laaaangt bak dokke andre![]()