Spennende :p

Dette fikser du vet du ;)
Da jeg følte det som verst, motiverte jeg meg selv med å tenke på premien jeg skulle få når det var over ❤ Nå sitter jeg her og nyter herligheten min ❤


❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤
Åh, som jeg gleder meg til det! Men det kjennes jo ut som hele ryggen skal revne! Men jeg puster og stønner meg gjennom. Håper bare det snart blir regelmessig nok til at det blir alvor ut av dette og ikke bare vondt tullball...


Venter ei lita frøken 8. Juli :)
 
Lykke til, nå er du snart i mål! :)
 
Åh, som jeg gleder meg til det! Men det kjennes jo ut som hele ryggen skal revne! Men jeg puster og stønner meg gjennom. Håper bare det snart blir regelmessig nok til at det blir alvor ut av dette og ikke bare vondt tullball...


Venter ei lita frøken 8. Juli :)
Hvis du har en varmeflaske hjelper det veldig på ryggen ;)


❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤
 
Har ikke varmeflaske. Nå har det holdt på med alt fra 2 min til 11 min mellom siden Kl 3 i natt. En gang på 14 min... Men dette er jo ikke regelmessig? Hva er egentlig regelmessig? Skal man kunne stille klokka etter riene? Finnes det noe fasitsvar på disse tingene? Har 40 min med bil til sykehuset..


Venter ei lita frøken 8. Juli :)
 
Har ikke varmeflaske. Nå har det holdt på med alt fra 2 min til 11 min mellom siden Kl 3 i natt. En gang på 14 min... Men dette er jo ikke regelmessig? Hva er egentlig regelmessig? Skal man kunne stille klokka etter riene? Finnes det noe fasitsvar på disse tingene? Har 40 min med bil til sykehuset..


Venter ei lita frøken 8. Juli :)
Mine rier har vært til å stille klokka etter, men jeg tror nok det er plass til variasjon;)


Venter ei tulle 4. Juli 2013
 
Last ned en rie app.. masse lykke til :)

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14
 
Last ned en rie app.. masse lykke til :)

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14
Har gjort det, så vet nøyaktig hvor langt det er mellom. Men det står ikke noe om hva sykehuset mener som regelmessig og ikke... Lengste pausen jeg har hatt er på 14 minutter som har skjedd en gang. Resten ligger på alt fra ca 6 min til 9 min mellom. De varer 1 min hver seg alle sammen og er kjempe vonde. Har bare sovet 1,5 timer i natt og skulle helst enten ha født eller sovet...


Venter ei lita frøken 8. Juli :)
 
Har gjort det, så vet nøyaktig hvor langt det er mellom. Men det står ikke noe om hva sykehuset mener som regelmessig og ikke... Lengste pausen jeg har hatt er på 14 minutter som har skjedd en gang. Resten ligger på alt fra ca 6 min til 9 min mellom. De varer 1 min hver seg alle sammen og er kjempe vonde. Har bare sovet 1,5 timer i natt og skulle helst enten ha født eller sovet...


Venter ei lita frøken 8. Juli :)
Kanskje du skal ta en telefon til sykehuset å høre;)


Venter ei tulle 4. Juli 2013
 
Jeg vet ikke hva som regnes som regelmessig, men du må ha masse lykke til!!:) veldig spennende nå!
 
Har gjort det, så vet nøyaktig hvor langt det er mellom. Men det står ikke noe om hva sykehuset mener som regelmessig og ikke... Lengste pausen jeg har hatt er på 14 minutter som har skjedd en gang. Resten ligger på alt fra ca 6 min til 9 min mellom. De varer 1 min hver seg alle sammen og er kjempe vonde. Har bare sovet 1,5 timer i natt og skulle helst enten ha født eller sovet...


Venter ei lita frøken 8. Juli :)
Har du snakket med føden?


Venter ei tulle 4. Juli 2013
 
Har du snakket med føden?


Venter ei tulle 4. Juli 2013
Ja, det er ikke regelmessig nok siden det spriker fra 4-8 min... Så jeg skulle ta to paracet og prøve å slappe av og ringe igjen om en time. Nå har det straks gått en time, men alt er likt som før. Fortsatt 4-8 min mellom og varer i 1 min hver gang...


Venter ei lita frøken 8. Juli :)
 
Ja, det er ikke regelmessig nok siden det spriker fra 4-8 min... Så jeg skulle ta to paracet og prøve å slappe av og ringe igjen om en time. Nå har det straks gått en time, men alt er likt som før. Fortsatt 4-8 min mellom og varer i 1 min hver gang...


Venter ei lita frøken 8. Juli :)
Ikke gi opp håpet da, så lenge det er tak er det håp;)


Venter ei tulle 4. Juli 2013
 
Ang varmeflaske...ta et vått håndkle med varmt vann (evt legg det i tillegg i Micro).
Ta en pose rundt og et nytt tørt håndkle. Voila og du har en varmeflaske ;)


♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥
 
Ang varmeflaske...ta et vått håndkle med varmt vann (evt legg det i tillegg i Micro).
Ta en pose rundt og et nytt tørt håndkle. Voila og du har en varmeflaske ;)


♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥
Takk for tips, men nå sitter vi i bilen på vei til Ullevål! Shit, så vondt dette gjør!


Venter ei lita frøken 8. Juli :)
 
Masse lykke til. Vondtene betyr bare en ting, premien din er veldig nær!! :D
 
Hvordan går det? :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥
 
Back
Topp