Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Det trenger jeg, MartineÅåå dette ble jo veldig spennende nå, krysser fingrene for deg
termin 28 juli ♥
Jaaaaa!!!Måtte det bli baby i løpet av natta da
❤Termin med prinsen 10 juli❤
Takk! Det trenger jeg, Martine
Jeg føler meg veldig klar nå, på alle måter.
Venter ei lita frøken 8. Juli
Det forstår jeg! Hadde håpet å våkne til beskjed om at du var godt i gangHer har det ikke skjedd så mye i natt. Ble ikke en god natt søvn. Har vært i overkant mange ganger på do og får så vondt hver gang jeg reiser meg opp og legger meg ned. Er såååå utålmodig nå
TakkDet forstår jeg! Hadde håpet å våkne til beskjed om at du var godt i gang
Venter ei tulle 4. Juli 2013
Det forstår jeg! Hadde håpet å våkne til beskjed om at du var godt i gang
Venter ei tulle 4. Juli 2013
Blir nok baby på deg i dag ❤Hehe, jepp! Har vært mellom 5 og 9 minutter mellom nå siden litt før Kl 3. Ingen som at uteblitt, men har ikke blitt kjempe regelmessig enda. Men fy, så vonde de er!!!
Om hun kommer i dag, så føler jeg det litt som deg! På alle disse ukene og dagene hun kunne bli født har jeg hele tiden sagt at jeg håper det ikke blir 4. Juli! Hvorfor ikke i går eller i værstefall i morgen?! Hun er jo etterlengtet, så helst i gårBlir nok baby på deg i dag ❤
❤Termin med prinsen 10 juli❤
Dem kommer når det passer dem, ikke ossOm hun kommer i dag, så føler jeg det litt som deg! På alle disse ukene og dagene hun kunne bli født har jeg hele tiden sagt at jeg håper det ikke blir 4. Juli! Hvorfor ikke i går eller i værstefall i morgen?! Hun er jo etterlengtet, så helst i går
De har en tendens til det, jaDem kommer når det passer dem, ikke oss
Masse lykke til hvertfall ❤
❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤