Spennende :p

Har fortsatt vondt, men det har stoppet opp med disse kraftige kynnerne/riene. Nå har jeg lagt meg. Krysser fingrene for at noe skjer snart :p


Venter ei lita frøken 8. Juli :)
 
Måtte det bli baby i løpet av natta da ;)


❤Termin med prinsen 10 juli❤
 
Takk! Det trenger jeg, Martine ;)
Jeg føler meg veldig klar nå, på alle måter.


Venter ei lita frøken 8. Juli :)

Det forstår jeg, påtide at hun kommer ut nå ;) liker seg for godt i magen hun kanskje ;)

termin 28 juli ♥
 
Her har det ikke skjedd så mye i natt. Ble ikke en god natt søvn. Har vært i overkant mange ganger på do og får så vondt hver gang jeg reiser meg opp og legger meg ned. Er såååå utålmodig nå :rolleyes:


Venter ei lita frøken 8. Juli :)
 
Her har det ikke skjedd så mye i natt. Ble ikke en god natt søvn. Har vært i overkant mange ganger på do og får så vondt hver gang jeg reiser meg opp og legger meg ned. Er såååå utålmodig nå :rolleyes:


Venter ei lita frøken 8. Juli :)
Det forstår jeg! Hadde håpet å våkne til beskjed om at du var godt i gang:)


Venter ei tulle 4. Juli 2013
 
Det forstår jeg! Hadde håpet å våkne til beskjed om at du var godt i gang:)


Venter ei tulle 4. Juli 2013
Takk:)
Det hadde jeg håpet på også :D
Hva skal jeg gjøre nå? Bare vente? Jordmor sa i går at jeg kunne komme til hun om jeg ikke ble strippet, så skulle hun gjøre det... Nå ble jeg jo det, men det har jo ikke skjedd noe... Kan jeg få hun til å gjøre det i dag? Eller har det ingen hensikt? Hun går i ferie i morgen nemlig. Jeg må få ut denna ungen nå!!!


Venter ei lita frøken 8. Juli :)
 
Jordmor ville ikke strippe i dag, men hun skal gjøre det i morgen kl14 før hun går i ferie en time etterpå.


Venter ei lita frøken 8. Juli :)
 
Ble strippet på nytt i går Kl 14. Kvelden var overraskende rolig og jeg tenkte at hun aldri kommer til å ville forlate hula si. I natt halv tre gikk jeg på do, kjente ut som jeg måtte på do, men var bare litt luftsmerter. Da jeg skulle tørke meg kom slimproppen! Skjønner godt den blir kalt for det. Stor og stygg med litt blod inni. Får ikke sove, for plutselig kjenner jeg litt tak bak i ryggen. Prøver å følge litt med på klokka nå. De to siste hadde 8 min mellom... Æææææ, betyr dette at det endelig skjer noe?


Venter ei lita frøken 8. Juli :)
 
Spennende, kjenner du disse vondtene ennda? :) Håper det skjer noe nå :D

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥
 
Hehe, jepp! Har vært mellom 5 og 9 minutter mellom nå siden litt før Kl 3. Ingen som at uteblitt, men har ikke blitt kjempe regelmessig enda. Men fy, så vonde de er!!!


Venter ei lita frøken 8. Juli :)
 
Hehe, jepp! Har vært mellom 5 og 9 minutter mellom nå siden litt før Kl 3. Ingen som at uteblitt, men har ikke blitt kjempe regelmessig enda. Men fy, så vonde de er!!!


Venter ei lita frøken 8. Juli :)
Blir nok baby på deg i dag ❤


❤Termin med prinsen 10 juli❤
 
Blir nok baby på deg i dag ❤


❤Termin med prinsen 10 juli❤
Om hun kommer i dag, så føler jeg det litt som deg! På alle disse ukene og dagene hun kunne bli født har jeg hele tiden sagt at jeg håper det ikke blir 4. Juli! Hvorfor ikke i går eller i værstefall i morgen?! Hun er jo etterlengtet, så helst i går ;)


Venter ei lita frøken 8. Juli :)
 
Om hun kommer i dag, så føler jeg det litt som deg! På alle disse ukene og dagene hun kunne bli født har jeg hele tiden sagt at jeg håper det ikke blir 4. Juli! Hvorfor ikke i går eller i værstefall i morgen?! Hun er jo etterlengtet, så helst i går ;)


Venter ei lita frøken 8. Juli :)
Dem kommer når det passer dem, ikke oss ;)
Masse lykke til hvertfall ❤


❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤
 
Dem kommer når det passer dem, ikke oss ;)
Masse lykke til hvertfall ❤


❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤
De har en tendens til det, ja :D
Og tusen takk! Føler jeg trenger all lykke jeg kan få :)


Venter ei lita frøken 8. Juli :)
 
Dette fikser du vet du ;)
Da jeg følte det som verst, motiverte jeg meg selv med å tenke på premien jeg skulle få når det var over ❤ Nå sitter jeg her og nyter herligheten min ❤


❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤
 
Back
Topp