spennende fremover...

niña

Forelsket i forumet
hei
har vert innlagt på sykehus en uke snart, pga fare for sv.skap forgifting. men de har alt under kontroll og det er ingen fare med barna.. så nå fikk jeg dra hjem noen dager[:D]. men det blir sikkert bestemt en dato snart, for jeg skal mest sannsynlig ta keisersnitt pga leie på  tvillingene.. så de kan skje allerede over neste helg, hvis de ikke bestemmer seg for at de vil ut selv da[:)] nå er det ikke lenge igjen!!! [:D]

oioioi...så spennende...håper det går bra med deg da? Masse lykke til [:D]
Hold oss oppdatert assa....

så koselig at du fekk komme heim å slappe av litt. ikkje så morro å ligge lenge på sykehus. du har jo berre ein dag til 37 veker og då blir vell ikkje småane rekna som fortidlig født? lykke til vidare!!![:D][:D]

Lykke til!! Dette kommer til å gå kjmepebra!!

ORIGINAL: Mamma27

Lykke til!! Dette kommer til å gå kjmepebra!!

sign! [:D] 

Så kjekt at du fikk komme hjem litt da!! Alltid godt å komme hjem![:)] Lykke til videre!! hold oss oppdaterte!! [8D][:)]

Så godt å være hjemme noen dager da! Du går en spennende uke i vente du da! Ønsker deg lykke til!!

takk alle sammen,[:)] var godt å komme hjem ja.. for jeg ble ganske brått innlagt å da viste jeg ikke hva som ville skje eller noe, så var litt skremmende, men nå går alt bra[:D] 

Vet du hvor lenge du blir hjemme nå?

blir hjemme til torsdag (hvis jeg holder meg i god form).. så da skal jeg inn igjen, slik de får følge med. regner egentlig med at jeg blir der da til jeg blir tatt med keisersnitt eller at fødselen starter.. !!

Så spennende!! Lykke til

Lykke til videre. Spennende[:D]

LYKKE TIL!!

Lykke til ja, her kommer babyene som en perle på en snor[:)]

lykke til ja[:D][:D]
det blir spennende dette ja..
du får holde oss oppdatert[;)]

Så spennende, lykke til[:D]

Oi, da er det ikke lenge igjen for deg.
Masse lykketil[:)]

Oi, så spennende, tenk nå har du snart nurkene hos deg[;)] Men hva var det som gjorde at det var fare for sv.skapsforgiftning? Jeg har selv hatt litt høyt blodtrykk og prot i urin, + litt hodepine de siste 2 dagene....Hvor mye hodepine skal man ha før det er snakk om sv.skapsforgiftning? Jeg har ganske høy smerteterskel...[&:] Skal til jordmor igjen idag å måle BT og sjekke urin, hvis det er høyt må jeg sikkert en tur til Ullevål å ta flere  prøver[:(] Håper alt er bra, jeg har nemlig ikke tid til å bli lagt inn nå, driver å flytter skjønner du[;)] 
Lykke til[:)]

ORIGINAL: Bennie

Så kjekt at du fikk komme hjem litt da!! Alltid godt å komme hjem![:)] Lykke til videre!! hold oss oppdaterte!! [8D][:)]

Vi venter i spenning!!![;)] Godt at du blir så bra fulgt opp[:)]

Ah..så heldig du er! Lykke til!

Back
Topp