Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: jealie24
oioioi...så spennende...håper det går bra med deg da? Masse lykke til [:D]
Hold oss oppdatert assa....
ORIGINAL: niña
ORIGINAL: majea
Oi, så spennende, tenk nå har du snart nurkene hos deg[;)] Men hva var det som gjorde at det var fare for sv.skapsforgiftning? Jeg har selv hatt litt høyt blodtrykk og prot i urin, + litt hodepine de siste 2 dagene....Hvor mye hodepine skal man ha før det er snakk om sv.skapsforgiftning? Jeg har ganske høy smerteterskel...[&:] Skal til jordmor igjen idag å måle BT og sjekke urin, hvis det er høyt må jeg sikkert en tur til Ullevål å ta flere prøver[:(] Håper alt er bra, jeg har nemlig ikke tid til å bli lagt inn nå, driver å flytter skjønner du[;)]
Lykke til[:)]
Hei!
Jeg var hos JM, og der kunne de registrere at vekten min hadde gått ganske mye opp, pga vann og hevelser i kroppen. Jeg har hatt litt protein i urinen (ikke mye) og blodtrykket har steget litt (vært veldig stabilt før) i tillegg hadde jeg hatt hodepine, det lå som et belte over pannen, men jeg hadde det ikke konstant det kom av og til spesielt når jeg var i aktivitet. De tok blodprøver av meg, men disse var fine. JM sa at hvis jeg skulle føle meg værre så måtte jeg ta kontakt igjen. De neste to dagene ble hodepinen bare værre, nå hadde jeg fått den konstant og derfor ringte jeg. Da fikk jeg beskjed om å pakke tingene og komme på sykehuset... Jeg hadde IKKE lyst å bli innlagt, men det har virkelig gjort undeverker, for der har jeg fått slappet av og hodepinen forsvant etter noen dager. Men siden jeg fortsatt har litt høyt blodtrykk og litt protein i urinen, vil de ha meg tilbake for å følge med videre. Tenkte jeg bare skulle skrive hvordan jeg har hatt det, hvis du skulle være redd for dine symptomer.. men er du i det minste tvil så ring!!! De tar ting veldig alvorlig, selv om det ikke skulle være det og det er veldig beroligende å bli så godt tatt vare på. Å som de sa til meg, at skulle dette utvikle seg så tar de ut barna, for de er stor nok nå, de tar ingen sjanser.. men alt ser bra ut nå iallefall[:)]
hei
har vert innlagt på sykehus en uke snart, pga fare for sv.skap forgifting. men de har alt under kontroll og det er ingen fare med barna.. så nå fikk jeg dra hjem noen dager[:D]. men det blir sikkert bestemt en dato snart, for jeg skal mest sannsynlig ta keisersnitt pga leie på tvillingene.. så de kan skje allerede over neste helg, hvis de ikke bestemmer seg for at de vil ut selv da[:)] nå er det ikke lenge igjen!!! [:D]
blir hjemme til torsdag (hvis jeg holder meg i god form).. så da skal jeg inn igjen, slik de får følge med. regner egentlig med at jeg blir der da til jeg blir tatt med keisersnitt eller at fødselen starter.. !!