Spennende dag i dag!

Elledille

Ønsker nr. 3
Om en time skal jeg til jordmor på svangerskapskontroll! Jeg er bare 8+4 iflg menstermin, men det er helt greit for meg med tidlig time :p

kl 12 har jeg privat UL. Det gru-gleder jeg meg litt til. Jeg har hatt et par perioder med småblødninger og litt magevondt over flere dager, og jeg syns jeg har for lite symptomer (noen har jeg mistet, andre har jeg ikke fått) i forhold til de andre svangerskapene mine.... Jeg var også på ul for et par uker siden, og ble da satt tilbake nesten en uke. Jeg vet at ingen svangerskap er like, men jeg bekymrer meg allikevel. Litt typisk meg - "jeg tror det ikke før jeg får se det" :p

Hvis alt er bra i magen er jeg spent på om jeg får min egen mensterrmin, eller om jeg fortsatt er en uke mindre.

Siden jeg har avtaler "halve" dagen har jeg tatt meg fri fra jobb, så uavhengig av resultatet skal jeg prøve å kose meg, og bruke litt av feriepengene mine på meg selv. Kanskje litt nye klær og en tur til frisøren :)

Hva skal dere i dag da?

Ååå skulle ha vært hos frisøren selv jeg :P

Lykke til hos JM og UL, kommer til å gå så bra :)

Og så må du kose deg masse ;)

Lykke til med ul. Det kommer til å gå så bra :). Her prøver jeg bare å overleve dagen på jobb jeg :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Masse lykke til hos JM og UL var selv på UL igår er 8+1 og alt sto bra til så endelig kan jeg senke skuldrene litt
Nyt fridagene din og skjem deg selv bort, det fortjener du

❤️gutt 6 april 2013❤️
❤️termin 29 januar 2015❤️

Lykke til hos jordmor og med ultralyd og kos deg på shopping! Viktig med litt egenpleie :-) skal på ultralyd i dag selv og skjønner godt hva du mener med at du grugleder deg.

Ikke bra Fosteranlegget tilsvarte rundt 6 uker, så da har utviklingen stoppet for et par uker siden. Jeg syns jeg har hatt lite symptomer i det siste, men noe er det jo...sitter med metallsmak i munnen as we speak. Skummelt at kroppen kan lure en slik, det var akkurat det jeg var så redd for

Jeg skal til utskraping i morgen, tør ikke ta pillene da jeg har hørt av så mange at det er fælt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke bra Fosteranlegget tilsvarte rundt 6 uker, så da har utviklingen stoppet for et par uker siden. Jeg syns jeg har hatt lite symptomer i det siste, men noe er det jo...sitter med metallsmak i munnen as we speak. Skummelt at kroppen kan lure en slik, det var akkurat det jeg var så redd for

Jeg skal til utskraping i morgen, tør ikke ta pillene da jeg har hørt av så mange at det er fælt.

Så trist å høre!!

Så trist :( klem<3

Nei nei...det var jo kjempe trist! Sender deg en god klem!

:( trist... klem til deg...

Takk for klemmer. Syns det var kjempetrist selv. Sitter på toget og forsøker å ikke gråte :( Men da var nok ikke alt som det skulle, sånn er det jo bare. Trist allikevel da.

En positiv ting i det hele er at jeg nettop fikk mail om å komme på intervju til en jobb jeg besten lot være å søke på - fordi jeg var gravid. Så får kegforsøke å fokusere på det de neste dagene heller :)

Nå får ingen andre forsvinne fra januar!! Tror prosenten her er over normal sannsynlighet for å miste ( iflg statistikken som ligger her et sted). Det er jo bra for dere som er igjen da :)

Takk for klemmer. Syns det var kjempetrist selv. Sitter på toget og forsøker å ikke gråte :( Men da var nok ikke alt som det skulle, sånn er det jo bare. Trist allikevel da.

En positiv ting i det hele er at jeg nettop fikk mail om å komme på intervju til en jobb jeg besten lot være å søke på - fordi jeg var gravid. Så får kegforsøke å fokusere på det de neste dagene heller :)

Nå får ingen andre forsvinne fra januar!! Tror prosenten her er over normal sannsynlighet for å miste ( iflg statistikken som ligger her et sted). Det er jo bra for dere som er igjen da :)

Krysser fingrene for jobbintervjuet ditt! Hadde vært et lite plaster på såret om det går din vei.
Og neste gang sitter spiren!

Det var veldig trist :( sender deg en klem og ønsker deg lykke til på jobb intervjuet <3

Huff så trist å høre:(

Håper det går bra med deg å at du snart kan flytte inn på nytt terminforum..

❤️️Termin 4.januar❤️

så trist :( men masse lykke til på jobbintervju :)

Så trist å høre! Stå på, så sitter spiren neste gang :-) krysser fingrene for både jobbintervju og at du om ikke alt for lenge kan ta plass på et nytt terminforum!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp