Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen andre som har det? Jeg har brukt å ha det om morgenen avogtil, men da har det gått over med en gang omtrent, men i dag så har jeg hatt skikkelig spenning på venstresiden av kjeven hele dagen, og det er driiitvondt [:o].
Jepp, preciiis. Er bedre i dag enn det var i går, for da var jeg sikker på at jeg skulle døøø - men det er fremdeles ubehagelig. Satser på at det går over til i morgen [:D]
sambo sier at jeg skjærer tenner noen ganger i søvne, kanskje det er en grunn til plagene?
Jeg har også er merkelig uvane med å sove med knyttede never, og våkner så støl i hendene at jeg nesten ikke greier å holde tannbørsten [:D]
var pga det jeg testet før IKM i dette svangerskapet.
Og i forrige svangerskap hadde jeg og sykt spenn i tennenem, og googla det og fant ut at det var et svangerskapstegn....Da torte jeg ikke annet enn og ta en test som var positiv [8D]
Kjente igjen det samme spennet nå like før jeg testet positivt (og det er der enda).