"spenn" i tennene

Julita

Forumet er livet
Noen andre som har det? Jeg har brukt å ha det om morgenen avogtil, men da har det gått over med en gang omtrent, men i dag så har jeg hatt skikkelig spenning på venstresiden av kjeven hele dagen, og det er driiitvondt [:o].

jeg har det ofte på morgenen.. Kjennes ut som jeg er støl i kjeven eller at jeg har sovet med kjeven "skjevt". Skikkelig ubehagelig!

Jepp, preciiis. Er bedre i dag enn det var i går, for da var jeg sikker på at jeg skulle døøø - men det er fremdeles ubehagelig. Satser på at det går over til i morgen [:D]

sambo sier at jeg skjærer tenner noen ganger i søvne, kanskje det er en grunn til plagene?
Jeg har også er merkelig uvane med å sove med knyttede never, og våkner så støl i hendene at jeg nesten ikke greier å holde tannbørsten [:D]

Jeg har konstant spenn i tennene nå.

var pga det jeg testet før IKM i dette svangerskapet.
Og i forrige svangerskap hadde jeg og sykt spenn i tennenem, og googla det og fant ut at det var et svangerskapstegn....Da torte jeg ikke annet enn og ta en test som var positiv [8D]

Kjente igjen det samme spennet nå like før jeg testet positivt (og det er der enda).

Back
Topp