Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leser noen plasser at man kan fryse for så å la det tine? Er det noe som kan fungere kanskje?
Ah, det er godt jeg ikke lengter etter det enda da. Var verst med fenalåret i juletidenDet holder ikke å fryse ned da det tar bare knekken på en av bakteriene. Det må varmebehandling til dessverre....
Ah, det er godt jeg ikke lengter etter det enda da. Var verst med fenalåret i juletiden
Hehe bestilte pizza med peperoni igår for å se om det kunne være noe av samme smaken, ikke i det hele tatt. Fikk helt avsmak på alt da. Men kunne godt tenkt meg salami på fersk kneip altsåSliter litt personlig Jeg savner det helt vilt mye!! Sist fylte jeg opp kjøleskapet når det nærmet seg termin, ser for meg at det går som samme sjebne
Hehe bestilte pizza med peperoni igår for å se om det kunne være noe av samme smaken, ikke i det hele tatt. Fikk helt avsmak på alt da. Men kunne godt tenkt meg salami på fersk kneip altså
Vet ikke. Men tenkte akkurat på den brien som finnes på tube. Den står det på at er høypasteurisert, så da skal man vel kunne spise den?Kan vi spise brie hvis den er varmebehandlet?
hva tenker dere om denne artikkelen da damer? http://altformamma.no/artikler/141/article/item
Er selv utrolig glad i salami, og har ikke klart å holde meg helt unna:/