Spekeskinke og salami

R_28

Glad i forumet
I forrige svangerskap ble jeg nesten helt gal på slutten, hadde SÅlyst på spekemat! Endte med at jeg hadde med spekeskinke i fødebag'n :p noe som er like desperat?

Vi har akkurat bestilt oss pizza, kom på at varmebehandlet peperoni kan man jo spise! Nam :)

All varmebehandlet spekemat går an. Så jeg lager toast m spekeskinke i ovnen. Omnomnom :D

Jeg fikk servert spekemat på sjukehuset av svogern og søstra mi :D svogern min jobber på kjøkkenet på sjukehuset :p og når jeg kom hjem hadde mamma ordna og. Hehe

Hehe :) ble spurt hva jeg ville ha av mat rett etter jeg hadd født. "Brødskive med salami" :p

Sambo hadde glemt fra sist gang at det er fy mat, så han hadde kjøpt med skinke og melon som lørdagssnop. Holdt på å begynne å gråte :p (ikke hormonell ;) )

Jeg hadde med svartpølse i fødsbaggen sist! Brødskive med svartpølse og majones gikk ned på høykant rett etter fødsel :D

Savnet virkelig spekemat sist svangerskap, glad jeg ikke går høygravid i juletidene denne gangen! :-p

jeg savnet blåmuggost og brie på kjeks, så mamma kom opp til oss med det da vi kom hjem fra sykehuset med jenten min :)

Å jeg savnet spekeskinke og roastbeef sist graviditet. Dro rett på slakteren når jeg kom hjem fra sykehuset. :p

Har hørt man ikke bør spise salami, men finner ingen offisiell info om det. Er det fordi det går som spekemat eller?:-)

Salami er spekemat ja.

Spiser salami på toast og ostesmørbrød. Det hjelper litt på abstinensene...savner veldig!;)

Ostesmørbrød med salami nam nam :) har ikke spist salami på evigheter, men nå har jeg lyst på det hele tiden, så må varmebehandle salami nå og da :)

Jeg har glemt meg bort et par ganger og spist spekemat allerede , prøver å holde meg unna, men er så ekstremt gla i fenalår...

Med forrige mann stoppet vi på vei hjem fra sykehuset, slik at jeg fikk kjøpt inn. Endte opp med en full bærepose med spekemat og diverse oster. Tror faktisk jeg freste ned på kiosken på Ullevål dagen etter ks å kjøpte baguett med brie og salami.

Så ja, desperat :P

Back
Topp