Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
«Godt» vi er flere!ALDRI HATT SÅ LYST PÅ SPEKEMAT
SOM NÅ![]()
Men jeg vil ikke ha pizzabunnLag spekeskinkepizza![]()

Men jeg vil ikke ha pizzabunn![]()

Det var jammen ikke dumt - funker det å steke div spekepølser også?Sniker:
Steik spekeskinke i panna og spis det som chips!
Ja, men de smaker ikke det samme som ustekt. Godt med stekt spekematDet var jammen ikke dumt - funker det å steke div spekepølser også?
Verdt et forsøk i alle fallJa, men de smaker ikke det samme som ustekt. Godt med stekt spekemat
Ja det er det. Jeg stekte en del sist jeg var gravid, til samboers fortvilelse, mente de gode spanske skinkene ble ødelagtVerdt et forsøk i alle fall![]()

Jeg var fornøyd!Ødelagt og ødelagt.. vi kan jo ikke spise de utstektJa det er det. Jeg stekte en del sist jeg var gravid, til samboers fortvilelse, mente de gode spanske skinkene ble ødelagtJeg var fornøyd!
Nei helt sant! Stekte bare til meg selv etterhvert.Ødelagt og ødelagt.. vi kan jo ikke spise de utstekt![]()
Hadde jeg bare likt fenalårFenalår skjært biter på spyd, grill de på bålet. HELT FANTASTISK GODT![]()

Er ikke så glad i det selv, men akkurat grilla fenalår var sykt godtHadde jeg bare likt fenalår![]()

Må kanskje prøves da!Er ikke så glad i det selv, men akkurat grilla fenalår var sykt godt![]()
Ta med egetSynd ikke føden og barsel har salamiDet har jeg alltid savnet.
Jeg synes ikke det er godt når det ikke har ligget i kjøleskapet på forhåndTa med eget![]()
Kan ikke legge pålegget mitt i kjøledisken dems