Har de ikke et kjøleskap til pasientene?Jeg synes ikke det er godt når det ikke har ligget i kjøleskapet på forhånd Kan ikke legge pålegget mitt i kjøledisken dems
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har de ikke et kjøleskap til pasientene?Jeg synes ikke det er godt når det ikke har ligget i kjøleskapet på forhånd Kan ikke legge pålegget mitt i kjøledisken dems
Ikke på de to sykehusene jeg har født på. Er det vanlig? Det har jeg aldri hørt omHar de ikke et kjøleskap til pasientene?
Valg på sengeposter i alle fallIkke på de to sykehusene jeg har født på. Er det vanlig? Det har jeg aldri hørt om
Nei, dessverreKan man ikke spise spekemat hvis man fryser det først da?
Ikke på de to sykehusene jeg har født på. Er det vanlig? Det har jeg aldri hørt om
Haha, den var smartLegg en pakke salami i fryseren og (hvis du husker det) pakk den med deg når du reiser til sykehuset for å føde ;-) Da tiner den forhåpentligvis til du er ferdig og pølsa blir ikke svett! #Løsningsorientert
Genialt tips!Legg en pakke salami i fryseren og (hvis du husker det) pakk den med deg når du reiser til sykehuset for å føde ;-) Da tiner den forhåpentligvis til du er ferdig og pølsa blir ikke svett! #Løsningsorientert
Genialt tips!
Hadde dog ikke hjulpet meg hverken på første eller andre fødsel. Hilsen hun med fødsler som varer i flere dager..
Henge den i en pose ut vinduetJa, det er jo liksom faren. Eventuelt får man ta med en liten kjølebag og et fryseelement Er det vinter kan man jo gjemme pakka i et kratt utenfor eller noe sånt. Hahaha.
Henge den i en pose ut vinduet
Alt for salamienNå tenker vi utenfor boksen!! Hahaha!
Åhh, det hadde de hos oss! Brødskrive med salami var det første jeg spiste etter fødselSynd ikke føden og barsel har salami Det har jeg alltid savnet.