spekemat

Jeg synes ikke det er godt når det ikke har ligget i kjøleskapet på forhånd :hilarious: Kan ikke legge pålegget mitt i kjøledisken dems :hilarious:
Har de ikke et kjøleskap til pasientene?

Kan man ikke spise spekemat hvis man fryser det først da? :pompus:

Å Gud, stod å spiste årets fenalår når jeg gikk å tok testen, så da ble det ikke mere på meg!! :banghead:

Ikke på de to sykehusene jeg har født på. Er det vanlig? :wideyed: Det har jeg aldri hørt om :joyful:

Legg en pakke salami i fryseren og (hvis du husker det) pakk den med deg når du reiser til sykehuset for å føde ;-) Da tiner den forhåpentligvis til du er ferdig og pølsa blir ikke svett! :hilarious: #Løsningsorientert

Legg en pakke salami i fryseren og (hvis du husker det) pakk den med deg når du reiser til sykehuset for å føde ;-) Da tiner den forhåpentligvis til du er ferdig og pølsa blir ikke svett! :hilarious: #Løsningsorientert
Haha, den var smart :woot:

Genialt tips! :D

Hadde dog ikke hjulpet meg hverken på første eller andre fødsel. Hilsen hun med fødsler som varer i flere dager.. :wtf::(

Genialt tips! :D

Hadde dog ikke hjulpet meg hverken på første eller andre fødsel. Hilsen hun med fødsler som varer i flere dager.. :wtf::(

Ja, det er jo liksom faren. Eventuelt får man ta med en liten kjølebag og et fryseelement :hilarious: Er det vinter kan man jo gjemme pakka i et kratt utenfor eller noe sånt. Hahaha.

Ja, det er jo liksom faren. Eventuelt får man ta med en liten kjølebag og et fryseelement :hilarious: Er det vinter kan man jo gjemme pakka i et kratt utenfor eller noe sånt. Hahaha.
Henge den i en pose ut vinduet :dance011

Gilde tester alle dyr for listeria, så Gildesalami bør vel være trygt?

Back
Topp