Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tuttlings
Nikon D70...Har ikke peilig på noe annet om kameraet, annet at det tar sinnsykt bra bilder[:)] Har ikke så mye tips jeg kan dele, siden jeg ikke har satt meg så inn i kameraet desverre..Bare trykker på knappen jeg[:)]
ORIGINAL: Chill24
Idag har jeg kosa meg og tatt en HAUG med bilder...hehehehe...men kan sikkert slette mesteparten da! [;)]
arg....imageshack funker ikke....vente til senere...
Noen flere med bilder å vise????
ORIGINAL: liv1
Hei Kal-el tenkte på deg i går da jeg sprang rundt på en motocross bane og skulle prøve få et bra bilde av en spesiel deltaker i et hopp eller lignende. Tenkte at dette hadde vært en bra utfordring for deg, vil du overta min jobb?
Har også brukt en del tid ute i hagen for å prøve få bilde av en hare som har løpt rundt her av og til, men det prosjektet har jeg gitt opp nå.
Ellers så må jeg bare informere om at jeg har 20d og 18-55 mm objektiv men låner andre fra jobben etter behov

ORIGINAL: liv1
mitt private objektiv er efs 18-55 og er det som fulgte med kamera
men på jobb har jeg blandt annet tilgang til EF-S 10-22mm f/3,5-4,5 USM og EF-S 17-85mm f/4-5,6 IS USM som er laget spesielt til bruk ved mitt kamera.
de har en ledig stilling som helgejournalist i avisa mi, kanskje du skal søke på den så får du betalt for å bruke ditt kamera...
ORIGINAL: kjærsti
e d vanlig å få lader me når man kjøpe kamera???
ORIGINAL: Mesaana
ja, syns vi skal opprette et fond til alle de som ikke har speilrefleks kamera!![8D][:D]
jeg er medORIGINAL: Nahemah
ORIGINAL: kjærstifår man det ikke for 6000 i butikken da?
har veldig lyst på canon EOS 350D, men så vet æ ikke kosn d e me prisen...
e detta dyrt????
http://www.pixmania.com/no/no/266475/art/canon/eos-350d-ef-s-18-55-ii-30.html?itag=9698#fichetechnique
ps: blad opp
ORIGINAL: Chill24
Dette så MEGET kjent ut!
Iiiiik!!
ORIGINAL: Sandrella
det var en perfekt tråd for meg som ikke har noe greie på kamera..
kjøpte en canon ixus750 for 2dager siden på elkjøp.. så billig som 1800kr[;)]
har ellers alltid brukt engangskamera!
nå har ikke jeg fått med meg speilreflks-tingen.. hva er det?slags program som de fleste har eller??
har verken brukt eller lest om min!