Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har barneforsikring på de to eldste gjennom fagforeningen min, blir nok å tegne på lillesnupp der også. De har avtale med DNB.Hvilken spedbarnsforsikring har dere valgt og hvorfor ?
Jeg har barneforsikring på de to eldste gjennom fagforeningen min, blir nok å tegne på lillesnupp der også. De har avtale med DNB.
Det husker jeg ikke, men høres rett ut. Pleier vel alltids være litt karenstid på livs/uføreforsikringer.Samme her. Tror den gjelder fra barnet er 3 mnd.
Spedbarnsforsikring er hos de aller fleste forsikringsselskap helt gratis og blir automatisk avsluttet når barnet er 3-6 mnd, så jeg ser ingen grunn til å ikke bestille det. Så blir man heller å bestille egen barneforsikring fra ca 3 måneders alder.
Ja det er det jeg også har lest, men greier ikke å finne ut hvem jeg burde ta å velge Storebrand eller gjensidige? Storebrand avsluttes automatisk og virker veldig grei, men gjensidige dekker andre ting enn Storebrand.