Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun våkner etter 45 min hver gang hun har sovnet, og bare presser, skriker og gråter av frustrasjon. Hadde håpt det skulle roe seg snart! Jeg snakket med Helsesykepleier og fikk anbefalt Semper dråper. Spent på om det hjelper!
Gi en lyd om det fungerer! Vi prøvde det to dager, men merket ikke forskjell. Ksn ksnskje gi det et nytt forsøk…Min har dette! Har slitt med det siden hun var 3 uker og er nå 11 uker… syns synd på henne selvfølgelig, men nettene er utrolig tøffeHun våkner etter 45 min hver gang hun har sovnet, og bare presser, skriker og gråter av frustrasjon. Hadde håpt det skulle roe seg snart! Jeg snakket med Helsesykepleier og fikk anbefalt Semper dråper. Spent på om det hjelper!
Helsesykepleier sa vi skulle prøve i 1-2 uker og at resultatet først ville komme etter 5 dager! Men håper vi merker noe kjapt om det har effektGi en lyd om det fungerer! Vi prøvde det to dager, men merket ikke forskjell. Ksn ksnskje gi det et nytt forsøk…
Skal oppdatere her i tråden!