Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun våkner etter 45 min hver gang hun har sovnet, og bare presser, skriker og gråter av frustrasjon. Hadde håpt det skulle roe seg snart! Jeg snakket med Helsesykepleier og fikk anbefalt Semper dråper. Spent på om det hjelper!
Gi en lyd om det fungerer! Vi prøvde det to dager, men merket ikke forskjell. Ksn ksnskje gi det et nytt forsøk…Min har dette! Har slitt med det siden hun var 3 uker og er nå 11 uker… syns synd på henne selvfølgelig, men nettene er utrolig tøffeHun våkner etter 45 min hver gang hun har sovnet, og bare presser, skriker og gråter av frustrasjon. Hadde håpt det skulle roe seg snart! Jeg snakket med Helsesykepleier og fikk anbefalt Semper dråper. Spent på om det hjelper!
Helsesykepleier sa vi skulle prøve i 1-2 uker og at resultatet først ville komme etter 5 dager! Men håper vi merker noe kjapt om det har effektGi en lyd om det fungerer! Vi prøvde det to dager, men merket ikke forskjell. Ksn ksnskje gi det et nytt forsøk…
Skal oppdatere her i tråden!
Fungerte ikke her heller, men det ble plutselig bedre i uke 8! Har aldri hatt blod i avgøringen da…Jeg har nå brukt Semper-dråpene i rett over 2 uker og har ikke merket noe bedring. Etter den første uka følte jeg at hun feis mer, men usikker på om det er fordi hun fikk luft i magen av dråpene eller om hun var blitt flinkere å presse. Så hadde vi en vond natt igjen med oppvåkning en gang i timen, og jeg bestemte meg for å prøve melkefritt i tilfelle det er allergi. Har nå gått på det i en uke. I går hadde hun plutselig blod i avføring og klarer bare å bæsje 1-2 ganger i uken i forhold til 8 ganger som var normalen før, med like mye pressing og kav. Syns det har blitt mye verre. Så nå vet jeg ikke hva som skjer… skal på 3-ukers kontroll i dag heldigvis
Har det blitt noe bedre hos deg?
Så bra at det har blitt bedre for dereFungerte ikke her heller, men det ble plutselig bedre i uke 8! Har aldri hatt blod i avgøringen da…
Her er vi på uke 15 uten bedring. Syns faktisk at ting ble verre etter 12 uker! Merker heller ingen bedring etter jeg begynte med melkefritt.
Det høres ut som det samme… håper det ikke varer så lenge hos deg. Her er det enda skikkelig ille på natt med pressing en gang i timen. Er heldig hvis jeg får et strekk på to timer med søvn.Lurer på om min kan ha dette her.. hun spenner seg veldig og presser til hun blir rød i ansiktet også skriker og er veldig misfornøyd før det kommer luft/avføring. Litt usikker på om det er «hver gang» eller bare av og til foreløpig. Hun er fire uker gammel og syns dette startet for noen dager siden, tar seg opp litt hver dag syns jeg og det har vært ille på natten. Sykler masse og masserer magen, det hjelper av og til.
Hvordan startet det hos dere og har dere funnet noe som hjelper?
Uff, ja, jeg er redd for at det er det det er. Håper ikke det vedvarer her. Virker ufattelig slitsomt for degDet høres ut som det samme… håper det ikke varer så lenge hos deg. Her er det enda skikkelig ille på natt med pressing en gang i timen. Er heldig hvis jeg får et strekk på to timer med søvn.
Mener det startet når min var ca 3 uker. Men det er så lenge siden nå at jeg husker ikke om det kom over natten eller gradvis
Vi sykler også og presser beina godt opp mot magen, det hjelper av og til på luft. Ellers er det ikke så mye annet som har hjulpet oss…
Håper dere er flere som kan bytte på litt der hjemme og at det snart går seg til for baby.