Spasmer?:o

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Flere som føler det kjennes ut som om den lille får spasmer eller anfall?:o Alt kan være stille og rolig og plutselig blir det DEN vibreringen og ristingen som kjennes ut som om den lille får ett anfall av ett slago_O Noen som vet hva det kan være?

Hadde noe sånt i går, bare enorme mengder med bobler kjentes det ut som, som bølget hele dagen, i dag har det vært mer "normale" spark og bevegelse, men var snodig i går!

Hahaha *måtte le*.. Lå akkurat å tenkte på det.. Fikk en syk vibrering eller boksing i magen og tenkte hva i all verden det kunne være..

Sniker fra februar: det kan også være umodne bevegelser, dette følger de også første stunden etter fødsel ☺ Beinet vibrerer, armen vibrerer osv ☺

Synes bevegelsene som er nå om dagen er så gode <3 Kjennes nesten ut som lille turner der inne. Er 28+0 i morgen. Kjente også hikking for første gang i dette svangerskapet i går og det har jeg ventet lenge på :)

Jeg har også vibreringen :-) ante ikke at det kunne være når de tisset.. Morsomt :-) lærer stadig noe nytt..
Har slike merkbare vibreringen 3-4 dagene om dagen,sånn ca ..

Hvordan kjennes det ut når baby hikker?

Se for deg at du har noe inni deg som hikker :) Du merker det godt når det skjer for det er akkurat som når vi hikker bare svakere og innvendig <3 Kan vare alt fra ett minutt til flere minutter :)

Hikken begynte ganske tidlig her og spasmene/ristingen/vibreringen og:p Men, nå når jeg er 29+5 ble spasmene så veeeldig tydelig at en kunne blitt skremt av mindre:o Litt artig om det faktisk er at hun får frysninger av å tisse da:p

Ah, dette har jeg lurt på også! Så d er helt normalt altså :) Forrige svangerskap var d også sånn, og hun hadde slike vibreringer eller spasmer etter fødsel også.

Har ikke kjent det enda, er 30+6 nå. Er det unormalt?
Har heller ikke kjent hikke..!?
De sier det er like normalt å kjenne som å ikke kjenne hikke. Det kommer an på hvordan babyen ligger når den hikker. Noen babyer hikker mer enn andre. Frøet her hikka ikke på ca ei uke etter at jeg måtte ta lungemodningssprøyter, men ene dagen var det omtrent alt hun gjorde. Ville absolutt ikke bekymret meg for det:)

Hvordan kjennes det ut når baby hikker?

Ja, merkelig nok så er det etter min erfaring en av de få tingene underveis i svangerskapet som man virkelig ikke lurer på hva er når det først kommer. Det kjennes ut som magen hikker, rett og slett. Temmelig merkelig faktisk :)

Back
Topp