Flere som føler det kjennes ut som om den lille får spasmer eller anfall?
Alt kan være stille og rolig og plutselig blir det DEN vibreringen og ristingen som kjennes ut som om den lille får ett anfall av ett slag
Noen som vet hva det kan være?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk også høre det når jeg var gravid sist.Dem sier det er når dem tisser.. har dette ofte, ekkelt men helt normalt☺☺
Det har jeg også hørt!Dem sier det er når dem tisser.. har dette ofte, ekkelt men helt normalt☺☺
Hvordan kjennes det ut når baby hikker?Synes bevegelsene som er nå om dagen er så gode <3 Kjennes nesten ut som lille turner der inne. Er 28+0 i morgen. Kjente også hikking for første gang i dette svangerskapet i går og det har jeg ventet lenge på![]()
Hvordan kjennes det ut når baby hikker?
Hm...da er jeg forberedt på det ogAh, dette har jeg lurt på også! Så d er helt normalt altsåForrige svangerskap var d også sånn, og hun hadde slike vibreringer eller spasmer etter fødsel også.
Har ikke kjent det enda, er 30+6 nå. Er det unormalt?Se for deg at du har noe inni deg som hikkerDu merker det godt når det skjer for det er akkurat som når vi hikker bare svakere og innvendig <3 Kan vare alt fra ett minutt til flere minutter
![]()
Har heller ikke kjent hikke..!?Har ikke kjent det enda, er 30+6 nå. Er det unormalt?
Har ikke kjent det enda, er 30+6 nå. Er det unormalt?
De sier det er like normalt å kjenne som å ikke kjenne hikke. Det kommer an på hvordan babyen ligger når den hikker. Noen babyer hikker mer enn andre. Frøet her hikka ikke på ca ei uke etter at jeg måtte ta lungemodningssprøyter, men ene dagen var det omtrent alt hun gjorde. Ville absolutt ikke bekymret meg for detHar heller ikke kjent hikke..!?
Hvordan kjennes det ut når baby hikker?