Flere enn meg som synes det er utrolig ekkelt når babyen sparker i sofaen/senga?? Når jeg ligger på siden så er hun fæl på å sparke nedover hvor jeg ligger, og jeg synes det blir så ekkelt følelse 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det blir vel fort sånn daGjør egentlig ikke det heller. Men magen er jo stor, så når jeg sover på siden Vil den jo være nedi![]()
Men en ting jeg har tenkt på.. det er ikke farlig å ligge sånn halvveis på magen? Tenker for baby sin del liksom![]()
Ja sånn jeg også har tenktJeg ligger også halvveis over på magen innimellom, med en pute som god støtte. Tenker det er greit hvis det føles behagelig. Det er veldig rart når lille sparker når baby kommer i klem synes jeg. Som når jeg sitter og lener meg over middagsbordet f.eks. Da kjenner jeg ham veldig tydelig![]()
Ja sånn jeg også har tenktJeg ligger også halvveis over på magen innimellom, med en pute som god støtte. Tenker det er greit hvis det føles behagelig. Det er veldig rart når lille sparker når baby kommer i klem synes jeg. Som når jeg sitter og lener meg over middagsbordet f.eks. Da kjenner jeg ham veldig tydelig![]()
Hvordan sover du, mtp bekkenet? Jeg må finne en løsning, er helt ødlagt om morningen :/Får gjør det ikke, både fordi det er ubehagelig, men også pga bekkenet
Hvordan sover du, mtp bekkenet? Jeg må finne en løsning, er helt ødlagt om morningen :/
Jeg merker det helst hvis jeg sitter foroverlent, men ja det er en merkelig følelse! Og ikke minst når hun sparker innover, mot blæren.
Er det ikke fra 3.trimester helst, at man skal prøve å unngå å ligge lenge flatt på ryggen?
Jeg våkner fremdeles ofte på rygg, uten ubehag...
Sånn er det med meg også! Spesielt om buksa strammer litt, da er det full balubaJeg merker det helst hvis jeg sitter foroverlent, men ja det er en merkelig følelse! Og ikke minst når hun sparker innover, mot blæren.
Er det ikke fra 3.trimester helst, at man skal prøve å unngå å ligge lenge flatt på ryggen?
Jeg våkner fremdeles ofte på rygg, uten ubehag...
Har også hørt at man ikke bør sove på ryggen.. glemte å spørre jordmor om det på fredag!! Snart er det ikke flere sovestillinger igjen å velge mellom![]()
Jeg spurte min jordmor om dette på kontroll i uke 24. Hun sa da at det var alt for tidlig for meg å tenke på det allerede. Babyen er ikke tung nok til at det er noe problem, mente hun. I tillegg sa hun at man vil merke det når man ikke bør gjøre det lenger. Jeg sover best på ryggen foreløpig. Har funnet ut at jeg kun skal høre på råd fra min egen lege og jordmor fra nå av. Det står så mye på nett, og det kan jo være individuelle forskjeller. Hør med din jordmor på neste kontroll![]()