Spark

Uke 19+6 og det kjennes ut som små bobler inni magen og i dag så jeg det bevegde seg på utsiden av magen❤️
 
Jeg er 17+2 i dag. Har kjent forsiktig bevegelse i tre uker nå. Kjenner ikke hver dag, og nesten bare når jeg sitter lent forover. Med nr. 2 kunne jeg kjenne bevegelse utenpå magen i uke 17, men det har jeg ikke kjent ennå.
 
Har kjent siden uke 15, men var usikker på om det var baby siden det er første. Men samme følelsen har bare blitt sterkere de to siste ukene. Formmeg var det ikke bobler eller sommerfugler som mange beskriver. Men en slags diffus stølhet som kom og gikk litt etter som baby snudde seg. Har bare kjent ett tydelig dult. I går kjente samboer utenpå og fikk kjenne bevegelse. Er 17 uker og 2 dager.
 
Har kjent bevegelser fra uke 15 ca. men kun litt stryking på innsiden av magen og bittesmå dult. Har ikke kjent daglige bevegelser før nå de siste dagene. I går var første gang jeg kjente ordentlige, kraftige spark! Kjempekoselig:shy: Er 19+6 i dag og har morkaka foran.
 
Jeg kjente for første gang i uke 14, da var det som en boble sprakk. Tenkte det er ikke mulig, men så kom det flere episoder av denne arten. Jeg har så kjent veldig kraftige spark fra uke 17/18, men så litt mer svake spark de siste dagene. Kanskje daglig bevegelser, men er usikker. Jeg blir bekymret hver gang jeg ikke kjenner noe eller synes det er litt svakt, men så kommer jeg på at jeg er uke 19+0 i dag og at livmoren vokser, mens babyen er fortsatt liten. Så i uke 24 da begynner min nevrose på ordentlig. :rolleyes::nailbiting:
 
Masse skral fra lillegutt i magen ❤️ 19+3 idag ❤️
 
Er i uke 22 nå og har kjent skikkelige dunk en mnds tid nå.. Mannen har kjent også de siste 2 ukene :) synes det er mye sterkere spark nå enn med første barnet. Hadde morkake foran sist og nå er morkake bak :) har også kommet inn i en slags døgnrytme virker det som :)
 
Begynt å smått kjenne litt, uke 18! Morkaka ligger bak :happy:

Stort sett til samme tid jeg kjente det med de to andre. Syns det høres vilt ut at folk kan kjenne ned til uke 12 :woot:
 
Er det noen som opplever spark enda?
Jeg er 18 uker idag og skvetter til hver gang jeg kjenner spark. Garantert ikke en fot eller arm, men hele kroppen på en måte..
For det er ikke små sommerfuglvinger på innsiden her. Men skikkelig dulting. Ikke ofte da. Men jeg skal holde dette skjult i 1 uke til.. og sånn som jeg hopper til ser det jo ut som at jeg har spasmer eller noe:woot:
Er 4 gangen jeg er gravid..

Er 20+0 og kjenner til dult litt her og der om dagen. Men har kjent til et skikkelig sommerfugl for en uke eller to siden ☺️ Er førstegangs Kjennes ikke på utsiden enda..
 
Back
Topp