Spark

En tråd i 'Oktober 2020' startet av Xenalita, 20 Mai 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Xenalita Blir kjent med forumet

Er det noen som opplever spark enda?
    Jeg er 18 uker idag og skvetter til hver gang jeg kjenner spark. Garantert ikke en fot eller arm, men hele kroppen på en måte..
    For det er ikke små sommerfuglvinger på innsiden her. Men skikkelig dulting. Ikke ofte da. Men jeg skal holde dette skjult i 1 uke til.. og sånn som jeg hopper til ser det jo ut som at jeg har spasmer eller noe:woot:
    Er 4 gangen jeg er gravid..

• Liker Liker x 1
  2. Yummy_mummy Februar 2014 Miss Gode Råd <3 Februar 2014 - Skjult forum Septemberlykke 2016 VIP Oktoberlykke2020❤

Ja, opplever spark. Syns ikke de er såå sterke enda. Det jeg syns er mest ubehagelig er når babyen snur seg. :p

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. wendyailin Gift med forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

21+1; Har kjent bevegelser siden uke 12. Daglige bevegelser i 3-4 uker nå. Men de er ikke så sterke at de kjennes på utsiden (har morkaka foran).
    Gleder meg til pappaen og storesøsteren får kjenne spark :Heartblue

4. Lillevenn17 Elsker forumet Himmelbarn Oktoberlykke2020❤ Desemberlykke 2018

20+2 og har kjent daglig siden jeg var 15+4 :happy: blir sterkere og sterkere for hver uke

5. Kulenr3 Blir kjent med forumet

Uke 17+3 og kjenner nada! :arghh: Tredjegangs....

6. Oktober2020 Flørter med forumet

Uke 18+0 og kjenner lite enda, er 3 gangs å har morkaka forran.

7. Mamma13-15-20 Blir kjent med forumet

Uke 17+1 og kjenner ingenting.
    Har hatt morkaka bak med de to første (kjente liv i uke 15 med begge) og dette er nr 3 og venter fortsatt .. Tror morkaka er framme.

8. Sunny93 Andre møte med forumet

Jeg er i uke 19, første gangs og har morkaken bak! Kjente liv for første gang i dag, og det var skikkelig dulting, så kanskje baby snudde på seg?:dance008

9. lilleperle Betatt av forumet Oktoberlykke2020❤

Kjenner innenfra, vendinger og spark og masse action. Fra utsiden kjenner jeg kun noen av de større vendingene fra enda. Jeg er i uke 17+4 i dag :smug:

10. carro4 Blir kjent med forumet

Er uke 20+ noen dager, har morkaka foran og kjenner ikke noe. Kan minne om noen dult innimellom men det er kun noen ganger uka, altså ikke hver dag.

11. SologRegn Andre møte med forumet

Jeg er 18+2 i dag ifølge OUL og jeg kjente endelig litt liv i helga som var. Har kjent litt etterpå, men det er ikke ofte. Kjennes som oftest så svakt at jeg må sitte helt stille for å klare å kjenne det. Men storesøster var heldig og fikk kjenne spark utenpå magen en dag faktisk. Men det er ikke mange gangene det har vært så sterkt. Har morkaka foran så kan vel være ganske svakt en stund til sikkert.

12. Guro0 Andre møte med forumet

Har kjent siden uke 16-17, kjenner også dulting, veldig koselig!

• Hjertelig Hjertelig x 2
  13. GulSitron Flørter med forumet

Har kjent spark til og fra i 3uker. Kjennes ut som leamus innimellom og andre ganger er det mer som om noen stryker forsiktig med en finger på magen, bare på innsiden.. Kjempe rar følelse
    Er 17+0 i dag

• Enig Enig x 1
  14. Blomsterkopp1 Andre møte med forumet

Er 19+5, morkaka fremme, har kjent noe som kaaan være baby, men enda ikke helt sikker :dummy1:

15. Katta Gift med forumet Novemberlykke 2018 ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ♡ Maibarna ♡ Oktoberlykke2020❤ Aprilbarna`15

Jeg er i uke 22, og kjenner overraskende kraftig bevegelser. Merkelig følelse.

16. frøkenVic Blir kjent med forumet

Jeg er i uke 20+2 nå og lurer på om det er bevegelse jeg kjenner i magen.. jeg fikk jo se på ultralyd at frøkna var veldig aktiv.. men vet bare ikke hvordan man kan beskrive det?

17. Tigerlilje Forumet er livet Himmelbarn Oktoberlykke2020❤ Aprillykke 2017

Jeg er i uke 18, andregangsfødende og har kjent klare bevegelser/spark i nesten to uker. De blir sterkere og flere for hver dag :)

18. Mininr3 Glad i forumet Oktoberlykke2020❤ Januarlykke 2016

Jeg er 17+3 i dag. Kjent på innsiden et par uker nå, men veldig svakt og av og på. Merker det blir mer og kraftigere for hver dag nå :) i går kjente mannen det utenpå :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 2
  19. Mamma13-15-20 Blir kjent med forumet

Kjente nettopp første bevegelse idag, 17+2.
    Først litt dirring og så litt lette spark.
    Har kjent disse små bevegelsene før, så har visst kjent før eg trodde.
    Trodde det var magen, luftbobler elns. Men var visst babyen ;)

20. Desember2016 Forelsket i forumet Oktoberlykke2020❤

Uke 20+4 og kjenner tydelige bevegelser inni. Men det som er gøy nå er at det vises og kjennes ute på også nå, til stor glede for far og storebror. Har kjent det hver dag i noen uker nå, ca 5 men siste uka det har vistes uten på og andre kan kjenne det. Veldig koselig å ligge på ryggen å se magen rører på seg og det kommer en fot eller en arm ut. Ska jo sies at morkaka ligger bak/oppe så merket det mye tidligere denne gangen enn sist da den var foran.

Del denne siden