Spark

Kjenner noe når jeg sitter fremoverbøyd, men lite ellers. Har morkaka foran:shifty:20+3 i dag og første.
Men når baby først starter, så går det fort!! Så du er nok ikke langt unna om du kjenner det når du sitter fremoverbøyd!

Jeg kjenner også liv daglig, og har kjent det lenge!! Har også sett og kjent det utenpå siden før uke 17 :love7 så koselig!! (20+3 i dag)
Ååå så deilig! Ja jeg kjente liv i uke 15 ca første gang, men det var jo svakt, så var det daglig fra uke 17 ca. Men ekstra deilig når man kan kjenne det fra utsiden ❤❤

Så fantastisk! her er det nada! eller jo litt som kan være bevegelse - men men morkaka foran er no dritt

Har der jeg også. Sist og ... Denne gangen er den dog så langt nede at jeg kjenner mye tydeligere enn sist. Hvor langt er du nå? :-)

Men når baby først starter, så går det fort!! Så du er nok ikke langt unna om du kjenner det når du sitter fremoverbøyd!
Beste jeg har lest noensinne❤️

Alle snakker om morkaka meg her og der. Jeg har ikke peiling på hvor den er hos meg:hilarious: er det på ultralyd dere fikk vite dette?

Kjenner daglige spark men ikke utenpå enda:happy:mini har vært mest aktiv på dagtid, spesielt når jeg jobber, da er det gikk fres:joyful:

Kjent litt kribling i et par uker, mens jeg siden søndag har kjent tydelige dult daglig! I går var det kjempe tydelig, så samboeren fikk kjent flere spark :love7
Er min første, og har morkake foran, så er veldig positivt overrasket over at jeg kjenner så mye allerede :Heartpink
Lurer på hvordan det kjennes ut etterhvert når babyen skal bli så mye sterkere:hilarious:

Så herlig:happy:
Her har jeg så vidt kjent noe de siste dagene, er fortsatt ikke helt sikker på om det er babyen. Er tredje gang og har kjent mye tidligere før, så vil tro morkaken er foran denne gangen....

Alle snakker om morkaka meg her og der. Jeg har ikke peiling på hvor den er hos meg:hilarious: er det på ultralyd dere fikk vite dette?

Kjenner daglige spark men ikke utenpå enda:happy:mini har vært mest aktiv på dagtid, spesielt når jeg jobber, da er det gikk fres:joyful:
Fikk vite det på OUL☺️

Kan kjenne masse liv, både spark og romstrering :happy: kan se og kjenne på utsiden. Men kjente ingen ting før jeg var 18+0 ca. Er 21+0 nå. Han er mest aktiv når jeg sitter i ro, med kan merke at han har en slags søvnrytme allerede :joyful: Kjenner som flere av dere også sier at han blir sterkere dag for dag!:Heartblue

Kan kjenne masse liv, både spark og romstrering :happy: kan se og kjenne på utsiden. Men kjente ingen ting før jeg var 18+0 ca. Er 21+0 nå. Han er mest aktiv når jeg sitter i ro, med kan merke at han har en slags søvnrytme allerede :joyful: Kjenner som flere av dere også sier at han blir sterkere dag for dag!:Heartblue
Jeg kjente spark veldig godt i dag, men verken ser det eller kjenner det utenpå. Håper det skjer snart❤️

Kjenner masse aktivitet og idag fikk vi se sparkene tydelig på magen. Både mannen og storesøsken fikk se og kjenne, så koselig:Heartblue Jeg er 21+3 uker nå.

Kjenner mye romstering og noen tydelige dult om dagen. Mannen tror kanskje han kjente utenpå i går, men var ikke helt sikker. Typisk at hun slutter med dultene når han skal kjenne. 19+4 i dag:happy:

Kjenner små dult men ikke mye og har morkaka på fremsiden så det tar ei lita stund til før jeg kjenner skikkelig med spark/bevegelse:happy: Med nr 1 så var morkaka på baksiden å da kjente jeg godt med spark/bevegelse rundt uke 20.
Er uke 19+1 i dag så det blir mer å mer for hver dag:happy:
Beste følelsen med å være gravid er når man kjenner at bebisen beveger på seg:love7

Back
Topp