Er min 2, men har ikke bakovervendt livmir, så kan være forskjell derspørs jo også helt på hvordan baby ligger
![]()
Ja sant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er min 2, men har ikke bakovervendt livmir, så kan være forskjell derspørs jo også helt på hvordan baby ligger
![]()
Men når baby først starter, så går det fort!! Så du er nok ikke langt unna om du kjenner det når du sitter fremoverbøyd!Kjenner noe når jeg sitter fremoverbøyd, men lite ellers. Har morkaka foran20+3 i dag og første.
Ååå så deilig! Ja jeg kjente liv i uke 15 ca første gang, men det var jo svakt, så var det daglig fra uke 17 ca. Men ekstra deilig når man kan kjenne det fra utsiden ❤❤Jeg kjenner også liv daglig, og har kjent det lenge!! Har også sett og kjent det utenpå siden før uke 17så koselig!! (20+3 i dag)
Så fantastisk! her er det nada! eller jo litt som kan være bevegelse - men men morkaka foran er no dritt
Kjenner nesten ikke innvendig hellerWord, har også foran så følte det tok tid før jeg kjente på utsiden, men nå gikk det plutselig fort!
haha litt småsur 
17+1 og har kjent veldig tidlig med de andre, til og med førsteHar der jeg også. Sist og ... Denne gangen er den dog så langt nede at jeg kjenner mye tydeligere enn sist. Hvor langt er du nå?![]()
17+1 og har kjent veldig tidlig med de andre, til og med første
Beste jeg har lest noensinneMen når baby først starter, så går det fort!! Så du er nok ikke langt unna om du kjenner det når du sitter fremoverbøyd!
Ja, jeg håperDa kjenner du det kanskje snart daHer var det ikke før denne uken at man kunne se det utenpå, og omlag 2 uker siden man kunne kjenne det utenpå. Er 20+5 i dag
![]()

Fikk vite det på OULAlle snakker om morkaka meg her og der. Jeg har ikke peiling på hvor den er hos meger det på ultralyd dere fikk vite dette?
Kjenner daglige spark men ikke utenpå endamini har vært mest aktiv på dagtid, spesielt når jeg jobber, da er det gikk fres
![]()
Samme her... jeg kjenner masse, sambo kjenner sjelden...Jeg er også 20+6 i dag, og kjenner litt aktivitet på formiddagen, og så littegrann igjen på kvelden. Men kjenner ingenting på utsiden enda; har morkaken foran da :/
kan se og kjenne på utsiden. Men kjente ingen ting før jeg var 18+0 ca. Er 21+0 nå. Han er mest aktiv når jeg sitter i ro, med kan merke at han har en slags søvnrytme allerede
Kjenner som flere av dere også sier at han blir sterkere dag for dag!
Jeg kjente spark veldig godt i dag, men verken ser det eller kjenner det utenpå. Håper det skjer snartKan kjenne masse liv, både spark og romstreringkan se og kjenne på utsiden. Men kjente ingen ting før jeg var 18+0 ca. Er 21+0 nå. Han er mest aktiv når jeg sitter i ro, med kan merke at han har en slags søvnrytme allerede
Kjenner som flere av dere også sier at han blir sterkere dag for dag!
![]()
Jeg er 21+3 uker nå.
Med nr 1 så var morkaka på baksiden å da kjente jeg godt med spark/bevegelse rundt uke 20.