Spark!

Her var det på en måte litt samme følelse som leamus, som en muskel strammet seg. Men kjentes samtidig ikke som leamus, og hvertfall ikke luft. Var så rart, kom først noen svake dult, så er sterkere, også kjente jeg det når jeg klemte ned der. Er positiv og tenker det var bevegelse jeg :D Har aldri kjent det før, og det var liksom et sted det er sannsynlig at babyen ligger.
Da vil jeg leve i troa at d er lillebøllefrø jeg kjenner <3

Har morkaka som støtpute i front, så kan ta ei stund før jeg kjenner noe... 15+6 idag.. Men alt går så tregt denne gangen føler jeg.. :depressed: Fortsatt ikke gått opp for meg at jeg er gravid!:wacky::laughing021

Last edited:
Kjenner heller ikke noe. Uke 15+2 nå. Er annengangs. Første gang hadde jeg livmora foran og kjente ikke før i uke 22. Så kanskje jeg har det nå og.

Begynner å bli veldig utålmodig etter å kjenne liv (altså mer enn noen små bobler/leamus som jeg ikke er sikker på hvor kommer fra...), særlig siden jeg kjente liv i uke 15 med førstemann. Kanskje morkaka ligger foran denne gang...

Tror jeg kjente bevegelse fra baby i dag!❤️ var på en måte som et lite dult, kjente ut som et stryk på innsiden liksom :p 15+3

Kjente ingenting før i uke 20 sist gang. Da var det jordmor som gjorde meg oppmerksom på det. Ikke lett å skille dult og luft i starten, så jeg ble ikke overbevist om at det var babyen før jeg kunne se bevegelsene

Back
Topp